فرمانده انتظامی صومعه سرا: اختلافات شخصی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل ۲۲ ساله

0 54

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری یک قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۲۲ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

عصر کاسپین/ سرهنگ امیر وهاب زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در پی کشف جسد فردی در حاشیه اتوبان ضیابر به صومعه‌سرا، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از حضور پلیس در صحنه و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که جسد مربوط به مرد جوان ۳۳ ساله است که بر اثر اصابت متعدد شیء نوک تیز به قتل رسیده است، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و فنی و پیگیری سرنخ‌های به دست آمده، قاتل این پرونده را شناسایی کردند و با هماهنگی قضائی به آدرس مخفیگاه وی در شهرستان رشت اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به اینکه قاتل در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را انتقام جویی به دلیل اختلافات شخصی عنوان کرده است، گفت: قاتل ۲۲ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وهاب زاده با اشاره به اهمیت خانواده به عنوان یک رکن مهم و نهاد اجتماعی در تربیت فرزندان، گفت: بی شک باید برای تربیت و تعالی فرزندان و حفظ سلامت روحی و روانی آنها در محیط خانواده برنامه محور عمل کرد تا از بروز اینگونه حوادث دلخراش و جبران‌ناپذیر جلوگیری به عمل آید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 8 =