طرح‌های محرومیت‌زدایی حوزه بهداشت گیلان بررسی شدند

0 12

در نشست شورای عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، طرح‌های محرومیت‌زدایی حوزه بهداشت، بررسی شد و موانع پیشرفت آن‌ها مورد ارزیابی و پایش قرار گرفت.

عصر کاسپین/ صبح امروز نشست شورای عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونین بهداشتی و توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی، جمعی از مدیران و همچنین روسای شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها با محوریت بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های بهداشتی – محرومیت‌زدایی- در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

 

در این نشست، علاوه بر بررسی پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی محرومیت‌زدایی حوزه بهداشت گیلان، موانع اجرای دیگر طرح‌ها نیز توسط مسئولان دانشگاه و کارشناسان فنی موردبررسی و ارزیابی قرار گرفت.

 

گفتنی است تاکنون، ۱۳ پروژه بهداشتی در قالب طرح محرومیت‌زدایی شامل ۶ مرکز جامع خدمات سلامت و یک پایگاه سلامت در سطح استان گیلان به بهره‌برداری مردم رسیده است.

 

همچنین ۶۰ پروژه بهداشتی در قالب طرح محرومیت‌زدایی شامل ۵۴ خانه بهداشت، پنج مرکز جامع سلامت و یک پایگاه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دست اجرا قرار دارد.

 

شایان ذکر است؛ سایر طرح‌های عمرانی پروژه محرومیت‌زدایی حوزه بهداشت در مرحله بارگذاری در سامانه ستاد ایران، در حال بررسی در کمیته فنی و یا در حال جمع‌آوری نقشه و مستندات هستند.

 

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تلاش است تا با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها و منابع در اختیار تعدادی از طرح‌های محرومیت‌زدایی نظام بهداشت را تا پیش از فرارسیدن دهه فجر امسال آماده افتتاح کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + پانزده =