لایحه شورای اسلامی شهر رشت برای اضافه کردن ۵۰ دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل عمومی

0 11

یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت در همایش تخصصی شهر و ترافیک ضمن اشاره به لایحه شورای اسلامی شهر رشت برای اضافه کردن ۵۰ دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: احداث پارکینگ‌های جدید در دستور کار شهرداری قرار دارد.

عصر کاسپین/ همایش و نشست تخصصی شهر و ترافیک با موضوع بررسی رفتار ترافیکی، نوآوری و افزایش بهره‌وری در حمل و نقل همگانی و برنامه‌ریزی و مدیریت تقاطع‌های شهری در تالار مرکزی رشت و با حضور مسعود عباس نژاد رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و سید شمس شفیعی رییس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت، سید حسین رضویان و نادر حسینی دیگر اعضای شورای اسلامی، یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت، بسیج اصناف و کارگری‌، اساتید دانشگاه و دیگر مدعوین برگزار شد.

 

 

یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت در این همایش و نشست تخصصی عنوان داشت: شهر رشت فاقد سیستم حمل و نقل انبوه بر نظیر مترو و تراموا است بنابراین این مسئولیت به تنهایی بر دوش واحد تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری است.

یزدانی با بیان اینکه بنا به دلایلی و علی رغم تلاشهای انجام شده حمل و نقل عمومی و انبوه بر شهر رشت تاکنون گسترش پیدا نکرده است اضافه کرد: با کمک و حمایت شورای اسلامی شهر رشت توانستیم بخشی از ناوگان اتوبوسرانی شهر رشت را نوسازی کرده و اتوبوسهای جدید خریداری شده را در چرخه حمل و نقل شهر قرار دهیم.

سرپرست شهرداری رشت ضمن اشاره به لایحه شورای اسلامی شهر برای اضافه کردن ۵۰ دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل عمومی تصریح کرد: پارکینگ همواره جزو دغدغه‌های مهم شورای اسلامی شهر رشت بوده بنابراین با پیگیری‌هایی که انجام دادیم در مورد حدود چهار ملک و تبدیل آنها به پارکینگ به جمع‌بندی نهایی رسیدیم.

وی ضمن تاکید بر سازمان اتوبوسرانی رشت برای رسیدگی به معیشت رانندگان ابراز داشت: یکسری اتوبوس خریداری شده متعلق به شهرداری رشت چند سالی است که در قزوین بلاتکلیف مانده که شهرداری رشت و معاونت حمل و نقل حتما در این زمینه هم ورود خواهد کرد تا بدین وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی رشت گسترش پیدا کند.

لازم به ذکر است، پس از پایان این مراسم یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت بهمراه مسعود عباس نژاد ، سید شمس شفیعی، سید حسین رضویان و نادر حسینی و دیگر مدیران و مسئولین از ناوگان حمل و نقل عمومی جدید الورود شهرداری رشت رونمایی به عمل آوردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − هشت =