نشست معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با رئیس و اعضای کانون بازنشستگان شهرستان لنگرود

0 45

دکتر عباس عزیزیان معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان گیلان به اتفاق تعدادی از کارشناسان ستاد مدیریت درمان به منظور بررسی حضوری مسائل و مشکلات بیمه شدگان و بازنشستگان روز یکشنبه چهارم دیماه با حضور درشهرستان لنگرود با حقیقت، رئیس کانون بازنشستگان و جمعی از اعضای کانون این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

عصر کاسپین/ در این نشست که در محل شعبه تامین اجتماعی و با حضور رییس شعبه تامین اجتماعی لنگرود و رییس درمانگاه تامین اجتماعی برگزار شد، رییس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان لنگرود ، با بیان برخی مشکلات  بازنشستگان و مستمری بگیران در امور درمان به ویژه سهولت در دریافت نوبت گیری خدمات در مراکز درمانی ملکی سازمان، اظهار داشت مراکز درمانی تامین اجتماعی همواره به عنوان حامی بزرگ بازنشستگان و مستمری بگیران برای دریافت خدمات درمانی هستند. 

معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان در این نشست اظهار کرد، به منظور تکریم مراجعه کنندگان و سهولت در فرآیند نوبت گیری، نوبت دهی در کلیه مراکز درمانی تامین اجتماعی از حالت حضوری به غیر حضوری تبدیل شده و بیمه شدگان به راحتی میتوانند از طریق شماره تلفنهای در اختیار و کدهایussd قبل از مراجعه به مراکز درمانی حتی از منزل، فرآیند نوبت گیری خود را انجام داده و در زمان تقریبی تعیین شده جهت ویزیت به مرکز مورد نظر مراجعه نمایند.

دکتر عزیزیان خاطر نشان شد، سازمان تامین اجتماعی به منظور حمایت از بازنشستگان طرح حفاظت مالی در بیمارستانهای دانشگاهی را اجرایی نموده است. براساس این طرح بیمه شدگان معزز در شهرستانهایی که سازمان فاقد بیمارستان ملکی تامین اجتماعی باشد برای موارد بستری در بیمارستانهای دانشگاهی از پرداخت فرانشیز معاف هستند . همچنین بیمه شدگان بالای ۶۵ سال درهمه شهرها درصورت بستری درمراکز درمانی دانشگاهی از پرداخت فرانشیز معاف هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =