گفتگوی رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری رشت با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان

0 27

یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت به همراه  محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت با سرخوش کرم زاده  مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان گیلان  دیدار و گفتگو کردند.

 
  عصر کاسپین/ محمدحسین واثق کارگرنیا در این دیدار ضمن تبریک به مناسب انتصاب سرخوش کرم زاده به سمت مدیرکل منابع طبیعی گیلان بیان داشت : توسعه همه جانبه شهر به همکاری و همراهی مدیران ارشد استان با مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر وابسته است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد : برای دستیابی به رفاه و توسعه شهری ، باید همه جانبه و تعاملی بیندیدشیم و برای رسیدن به این هدف نیازمند تعامل ، همراهی و همکاری همه مدیران استانی و شهرستانی هستیم.

وی افزود : در زمینه مدیریت و توسعه شهر باید از تک بعدی شدن ، پرهیز کرد و با کمک همه صاحب نظران و  مدیران استانی نسبت  به رفع مشکلات اساسی شهر اقدام کرد.

 

 

 

یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت نیز در این جلسه با تبریک انتصاب سرخوش کرم زاده به سمت مدیرکلی منابع طبیعی و آبخیز داری گیلان تصریح کرد : رینگ ۹۰ متری و پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان دو پروژه‌ای است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید اقدامات لازم جهت تسریع بخشی در اجرای این پروژه ها صورت  گیرد.

وی با تاکید بر وجود وجدان کاری و حس همدلی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری گیلان یادآور شد : مهندس کرم زاده در سمت و پست های قبلی خود همواره با شهرداری و مجموعه مدیریت شهری  همکاری و مساعدت لازم را داشته ، لذا امیدوارم در اجرای پروژه های توسعه ای شهر چون رینگ ۹۰متری، پارک لاکان و تالاب عینک از مساعدت و همراهی همیشگی مهندس کرم زاده برخوردار شویم.

 

 

مهندس سرخوش کرم زاده نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حضور رئیس شورا و سرپرست شهرداری در اداره کل منابع طبیعی اذعان کرد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان با تمام توان در اجرای پروژه های بزرگ و نیز برای توسعه همه جانبه در کنار مجموعه مدیریت خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 8 =