جهان، “صدای اقتدار ایران اسلامی” را از راهپیمایی ۲۲ بهمن بشنود

0 9

فرماندار رشت با اشاره به حضور میلیونی مردم در مناسبت های انقلابی، ملی و دینی، اظهار داشت: جهان “صدای انقلاب اسلامی” را از راهپیمایی بیست و دوم بهمن بشنود.

عصر کاسپین/ حمید رضا امام پناهی در حاشیه برگزاری راهپیمایی باشکوه و عظمت ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در رشت در گفت و گو با خبرنگاران با درود به روح پاک شهدای سرافراز انقلاب اسلامی، گفت: کارهای بزرگی که جوانان کشورمان در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی با تکیه به خودباوری در میادین دفاعی، علمی، دستاوردهای صنعتی و حفظ امنیت ایران اسلامی از عهده انجامش برآمده‌اند؛ شایسته تقدیر است.

امام پناهی با اشاره به حضور غرورانگیز مردم در مراسم بیست و دوم بهمن ماه امسال، گفت: به شکرانه ۴۴ سال استقلال و سربلندی، اقشار مختلف مردم در گوشه گوشه میهن عزیزمان صحنه‌هایی را خلق کرده اند که در جهان بی نظیر است.

نماینده عالی دولت در مرکز استان تاکید کرد: شکوه حضور امروز مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، همانند مراسم استقبال از حضرت امام(ره) و مراسم تشییع ایشان و همچنین انبوه شرکت کنندگان در مراسم تشییع سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، “صدای انقلاب اسلامی” است که همه دنیا باید آن را بشنود و بداند که اقتدار ایران حاصل اتحاد و یکپارچگی ملت است.

فرماندار رشت خاطرنشان کرد: اگر در این ۴۴ سال شاهد بوده ایم که محور غربی_صهیونیستی توان مقابله با انقلاب اسلامی را نداشته اند، به این خاطر بوده که در تمامی این سال‌ها، از هر جای ایران اسلامی صدای وحدت، عدالت‌طلبی، شهادت و پیروی از ولایت شنیده شده است و انقلاب توانسته با پیروی از رهنمودهای امامین انقلاب و بکار بستن آموزه‌های اسلامی، دل ملل ستم دیده را مشتاق و همراه خود داشته باشد.

امام پناهی با اشاره به راه پر افتخار طی شده در ۴۴ سال دوران استقرار نظام مقدس اسلامی، گفت: ایران اسلامی با پشتوانه مردمی الگو پذیرفته از مکتب سرخ حسین(ع)، افتخار می‌کند که تنها کشوری در جهان است که برای تامین امنیت خود چشم به هیچ کشور دیگری ندوخته و مقتدرانه توان تأمین امنیت خود و منطقه را دارد.

وی با اشاره به پایان ناآرامی‌های اخیر در کشور، اظهار داشت: همان گونه که شاهد بودیم، اینبار نیز دشمنان مردم ایران از هجوم ترکیبی، طراحی پیچیده و دخالت‌های ناسنجیده خود نتیجه‌ای نگرفتند؛ لااقل امیدواریم عبرت گرفته باشند.

وی یک بار دیگر با تشکر از تمامی ملت ایران بخصوص جوانان برای حضور منسجم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، تاکید کرد: این حماسه وحدت آفرین، بار مسئولیت کارگزاران نظام را در سرعت بخشیدن به روند ارائه خدمت بی منت و کار جهادی سنگین تر کرده و همه باید یکدل و یکصدا، چشم به آینده روشن ایران اسلامی، راه توسعه همه‌جانبه کشور را مصمم تر از پیش ادامه دهیم.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهر رشت، ساعت ۹ صبح شنبه از مسیر شماره یک: سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، خیابان امام خمینی(ره)، پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری)؛ مسیر شماره ۲:ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، خیابان حافظ، خیابان امام خمینی(ره)، پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب و مسیر شماره سه: بقعه دانای علی، خیابان طالقانی، خیابان معلم، میدان مادر، خیابان سعدی، پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) و با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار گیلان، جمعی کثیری از اقشار مختلف مردم ولایتمدار و دیگر مسئولان آغاز شد و با سخنرانی دکتر محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهوری خاتمه یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 8 =