فرماندار لاهیجان مطرح کرد: ۸۵ طرح عمرانی در دهه فجر امسال در لاهیجان افتتاح می شود/ سرکشی از نیازمندان از برنامه‌های ویژه دستگاه های خدمات رسان در دهه فجر باشد

0 23

کمیته های مختلف ۲۰ گانه در ستاد دهه فجر امسال شکل گرفته است که تاکنون جلسات مختلفی نیز تشکیل شده است و کمیته ارتباطات و اطلاعات یکی از این کمیته هاست که از نمایندگان رسانه های گروهی تشکیل شده است تا بتوانند طرح ها و برنامه های دهه فجر را به خوبی پوشش دهند. فرماندار لاهیجان اعلام کرد: در دهه فجر امسال ۸۵ طرح عمرانی، خدماتی و عام المنفعه با اعتباری بیش از ۱۰۸ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

عصر کاسپین/ فرهاد براتی گفت: طرح های دهه فجر امسال با اعتباری بیش از ۱۰۸در شهرستان لاهیجان افتتاح می شوند که یک هزار و ۱۱۵۳ فرصت شغلی با این طرح ها ایجاد می شود. وی افزود: این طرح ها نسبت به طرح های دهه فحر سال گذشته از نظر تعداد ۷/۲۸درصد و ایجاد فرصت شغلی نیز نسبت به دهه فجر سال قبل ۴/۲۶ درصد بیشتر شده است. فرماندار لاهیجان اظهارداشت: این طرح ها با تلاش و پیگیری ها در سطح ارکان نظام و همکاری همه دستگاهها اجرایی شده اند که شامل طرح هایی در زمینه های سنگ فرش ، پیاده راه سازی ، آسفالت راه های روستایی ، تامین آب شرب روستایی ، ایستگاه تقلیل فشار گاز و خط تغذیه ، راه سازی ، طرح های کشاورزی و اجرای طرح تامین مسکن مددجویان می باشند. وی گفت: کمیته های مختلف ۲۰ گانه در ستاد دهه فجر امسال شکل گرفته است که تاکنون جلسات مختلفی نیز تشکیل شده است و کمیته ارتباطات و اطلاعات یکی از این کمیته هاست که از نمایندگان رسانه های گروهی تشکیل شده است تا بتوانند طرح ها و برنامه های دهه فجر را به خوبی پوشش دهند.

فرماندار لاهیجان گفت: سرکشی از نیازمندان و محرومان به‌عنوان ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی، از برنامه‌های ویژه در دهه مبارک فجر این شهرستان باشد. برخلاف آنچه جوسازی می‌شود، پیشرفت‌های اقتصادی باید بیان گردد. سال گذشته دولت ۱۸ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی ارز داد و اگر به همان روال پیش می‌رفت، امسال باید به ۲۲ میلیارد دلار می‌رسید، اما با طرح دولت سیزدهم در حذف ارز ترجیحی حداکثر به ۱۴ میلیارد دلار می‌رسد. وی ابراز داشت: این کار بزرگی است که دولت انجام داد و قاچاق کالاهای اساسی نیز به شدت کاهش پیدا کرد. عملا یارانه از جیب مردم کشورمان می‌رفت و کالاها به کشورهای دیگر صادر می‌شد.

وی ابراز داشت: دولت فشار را بر خود تحمل کرد و از شهریور ماه سال گذشته استقراض از بانک مرکزی به صفر رسید. فرماندار لاهیجان اظهارداشت: با وقوع انقلاب تحلیگران غربی با توجه به اهداف انقلاب به مقابله با آن برخاستند و در شکل های مختلف با آن مخالفت کنند . وی تصریح کرد: انقلاب ایران نشات گرفته از تفکرات اسلامی و تجدید بنای اندیشه دینی و الگو گرفته از قیام امام حسین (ع) بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =