آذین بندی مسیرهای چهارگانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر رشت و افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی ، پارک ابن سینا و برگزاری اختتامیه ورزش محلات‌ به مناسبت دهه مبارک فجر

0 11

یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت ضمن تاکید بر آذین‌بندی مسیرهای چهارگانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر رشت و لزوم مشارکت ادارات در این امر گفت: افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۱۵، پارک ابن سینا و برگزاری اختتامیه ورزش محلات‌ از برنامه‌های شهرداری رشت در روزهای باقیمانده از دهه مبارک فجر است.

عصر کاسپین/ یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت در نشست هماهنگی بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن با شعار، ایران استوار- چهل و چهار سال افتخار که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال با رویکرد فرهنگی اقدامات بسیار خوبی انجام داد و زیباترین جلوه‌های آن را در شهر رشت شاهد بودیم.

سرپرست شهرداری رشت اذعان کرد: از اداراتی که در مسیرهای چهارگانه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال قرار دارند تقاضا دارم نسبت به تزیین و آذین بندی محدوده ساختمان خود اقدام کنند تا بدین وسیله مسیر زیباتری را برای راهپیمایی داشته باشیم.

یزدانی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن انجام شده است افزود: در خلال برنامه‌ریزی برای برگزاری این برنامه، ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۱۵ شهرداری رشت روز سه‌شنبه همین  هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افتتاح پارک ابن سینا و برگزاری اختتامیه المپیاد ورزش محلات را از دیگر برنامه‌های پیش رو شهرداری در ایام دهه فجر ذکر کرد و گفت: تمام تلاش و همت ما در شهرداری رشت این است تا دهه فجر شاد و مفرحی را برای شهروندان رقم بزند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 16 =