با هدف رونق در صنعت گردشگری منطقه و جذب توریست صورت پذیرفت؛ آماده سازی مجتمع تفریحی و گردشگری چوکا در شهرک ولیعصر در سال جاری

0 17

عصرکاسپین /به گزارش روابط عمومی مجتمع چوکا، با تاکید باقر کاظمی مدیرعامل این شرکت و با هدف رونق صنعت گردشگری و جذب توریست جسه‌ای با هدف آماده سازی مجتمع تفریحی و گردشگری چوکا در شهرک ولیعصر در سال جاری برگزار گردید.

✔️ این مجتمع عظیم تفریحی در سال ۱۳۵۷ در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار افتتاح گردید که دارای ۳۲ واحد اقامتی، ۱۵ عدد ویلای جنگلی، استخر، رستوران، فضای ورزشی و با ظرفیت های جدید تعریف شده اعم از پارک جنگلی، زیپ لاین و انواع بازیهای جنگلی، بوم گردی، رستوران جنگلی، سالن کنفرانس، پارکینگ، فضای سبز، آلاچیق، اقامتگاه سنتی و…. می باشد که با توجه به نزدیکی دریا ( ۴ کیلومتر) و کوه (۱ کیلومتر ) و آب و هوایی بی نظیر، می تواند به عنوان یکی از مناطق بکر در سطوح ملی و بین المللی رونق اقتصادی پایداری را با هدف توسعه ملی برای منطقه و صنعت گردشگری در ایران به همراه داشته باشد.

⏺️ لازم بذکر است در این جلسه مقرر گردید آماده سازی مجتمع تفریحی و گردشگری چوکا با استفاده از توان داخلی شرکت چوکا در سال جاری جهت بهره برداری آماده گردد.

✔️ گفتنی است در این مجتمع انواع خدمات گردشگری و تفریحی پیش بینی شده است که راه اندازی آن با هدف رونق اقتصادی منطقه، جذب توریست در سطوح ملی و بین المللی باعث رونق گردشگری در استان گیلان و شهرستان رضوانشهر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 11 =