بهره برداری از پروژه های صنعتی در رشت/استاندار گیلان: امنیت اقتصادی و فرهنگی جامعه با اشتغالزایی افراد تامین می‌شود

0 12

استاندار گیلان با بیان اینکه امنیت اقتصادی و فرهنگی جامعه با اشتغالزایی افراد تامین می‌شود، گفت: با ایجاد هر شغل در جامعه چراغ یک منزل روشن می شود و خانواده‌ای شکل می گیرد، این به معنای تامین امنیت و سلامت جامعه است.

عصر کاسپین/ اسدالله عباسی در آیین بهره برداری از پروژه های صنعتی در شهرک صنعتی سپید رود رشت که با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین برگزار شد، با بیان اینکه درب استانداری گیلان به روی سرمایه گذاران واحد های تولیدی باز است، افزود: تولید در اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم قرار دارد و مقوله‌های اشتغال، مسکن، رفاه اجتماعی و سلامت از مولفه های اصلی در بودجه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

وی تصریح کرد: باید کمک کنیم چرخ واحد های تولیدی استان بچرخد تا زندگی، رفاه و سایر امور پیوسته به چرخش بیافتد و گسستی بر این پیکره وارد نشود.

استاندار گیلان بیان کرد: می بایست برای جوانان علاقمند و توانمند در واحدهایی که توانایی فعالیت دارند این فرصت را فراهم آوریم تا با ظرفیت ۱۰۰ درصد به امر تولید بپردازند.

دکتر عباسی با تقدیر از فعال سازی واحدهای نیمه فعال در استان گفت: باید موانع پیش رو را شناسایی کنیم و شرایط و مسیر را برای این واحد های تولیدی هموار سازیم.

 وی تصریح کرد: برای ایجاد ارزش افزوده باید به واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران  کمک کنیم و برای توسعه زیر ساختها در شهرک صنعتی، تامین برق و گاز مورد نیاز کارخانه ها محاسبات به نحوی انجام شود که به تولید این واحدها صدمات جبران ناپذیری وارد نشود.

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر؛ دو واحد صنعتی در زمینه بی خطر سازی پسماند پزشکی و تولید انواع اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه در مجموع با ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال مستقیم ۳۷ نفر با حضور دکتر عباسی نماینده عالی دولت در گیلان و جمعی دیگر از مسئولان به بهره برداری رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =