تبادل‌نظر نماینده مجلس با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت پیگیری امور سلامت گیلان

0 12

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی به‌منظور پیگیری امور سلامت مردم با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.

عصر کاسپین/ پیش از ظهر امروز مهندس جبار کوچکی نژاد – نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست در خصوص احداث طرح‌های عمرانی سلامت‌محور رشت – احداث بیمارستان‌های جایگزین رازی و شفا- ازجمله آغاز همکاری مشترک سازمان صنایع وزارت دفاع و پشتیبانی با دانشگاه علوم پزشکی گیلان بحث و تبادل‌نظر شد.

پیگیری تأمین و تخصیص منابع لازم برای اجرای طرح‌های عمرانی در دست ساختمان بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گیلان ازجمله بیمارستان جایگزین پورسینا و دانشکده پزشکی سایت لاکان رشت، موضوع دیگری بود که در نشست امروز نماینده مردم رشت با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان موردبررسی قرار گرفت.

توسعه و تجهیز خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت، تجهیز مراکز درمانی به کالاها و تجهیزات سرمایه‌ای به‌روز و همچنین پیگیری برای تأمین منابع برای توسعه خدمات دارویی و داروخانه‌ای از دیگر موضوعاتی بود که در نشست امروز مهندس کوچکی نژاد با دکتر آشوبی مورد طرح و تبادل‌نظر قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 8 =