دکتر امام پناهی: جهش های بزرگ، با الگو پذیری از قهرمانان واقعی ملت شکل می گیرند

0 19

فرماندار رشت با اشاره به قطعیت ادامه حرکت رو به جلو فرزندان ایران اسلامی در عین مواجهه با دشمنی ها و تحریم‌های ظالمانه، گفت: جهش های بزرگ، با الگوپذیری از قهرمانان واقعی ملت شکل می گیرند.

 
عصر کاسپین/ حمیدرضا امام پناهی با حضور در چند مراسم معنوی و مردمی بخش سنگر؛ ضمن تبریک دهه فجر، اعیاد ماه پرفیض رجب و تسلیت وفات حضرت زینب کبری(س)، اظهار داشت: خداوند بزرگ را شاکریم که سعادت درک نظام ولایی و مردم سالار دینی جمهوری اسلامی را به ما عطا فرمود.

وی افزود: خدمت به مردمی که محبت اهل بیت علیهم السلام را در دل دارند و یاری ولی زمان در بالاترین درجه اولویت های شان جای دارد؛ بزرگترین توفیقی است که ممکن است روزی همگان نشود.

نماینده عالی دولت در مرکز استان در آخرین شب از لیالی ایام البیض با حضور در جمع معتکفین مسجد جامع سنگر، ضمن اشاره به این مطلب که شناخت کافی از داشته‌های خود و تحلیل درست و مستند از فرهنگ غربی می تواند به عنوان یکی از اصلی‌ترین محورهای جهاد تبیین تعریف و آسیب پذیری در برابر تهاجم دشمنان را به حداقل برساند، گفت: مشارکت جوانان در برنامه‌های تزکیه ای و تربیتی مانند اعتکاف، در کنار نقش تبیینی این مراسم، موجب آشنایی آینده‌سازان کشور با نکات غنی فرهنگی و انسان‌ساز نهفته در آموزه های اسلامی و الگو پذیری از رفتار بزرگان خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم هم افزایی میان مردم، مسئولین و صاحبان اندیشه برای بهبود دائمی شرایط، ادامه داد: رسیدگی به مشکلات و بررسی حضوری وضعیت، کمترین کاری است که مسئولین دولت سیزدهم در سنگر خدمت، متعهد و موظف به انجام آن می باشند.

در ادامه فرماندار رشت با حضور در یادواره شهدای روستای قاضیان در مسجد حسن مزار، با اظهار این مطلب که همان گونه که رهبری معظم درباره شهید حسن باقری فرموده؛ شهدا معجزه انقلاب هستند، افزود: با معرفی قهرمانان واقعی و بی ادعا که تا پای جان قطار توسعه کشور در حوزه های مختلف دفاعی، امنیتی و علمی را پیش بردند برای نسل جوان؛ علاوه بر رو شدن واقعیت توهمی قهرمانان رسانه ای و مجازی غرب، موجبات دستیابی به افتخارات شگفت‌انگیز و درخور نام ایران اسلامی استوار را فراهم خواهیم آورد.

وی با اشاره به نام دانشمندان کمتر شناخته شده ای مانند شهید فخری زاده و سردار دانشمند طهرانی مقدم که پس از شهادتشان عموم از وجود چنین گوهرهایی باخبر شدند، گفت: جهش های بزرگ، با الگو پذیری از قهرمانان واقعی که شهرت جایی در فهرست خواسته هایشان ندارد؛ شکل می‌گیرند.

امام پناهی در آخرین برنامه کاری خود در  سنگر، با حضور در مراسم تجلیل از مدافعان حرم بخش سنگر در مسجد آقا سید ابراهیم که به مناسبت شامگاه وفات سفیر بزرگ کربلا زینب کبری(س) برگزار شده بود، اظهار داشت: اینکه در چنین شبی، با آسودگی خیال و فارغ از هرگونه تهدید گرد هم می‌آییم و به سوگ قهرمان تبیین نهضت عاشورا می‌نشینیم را وامدار و مدیون عزیزانی چون شما و رفقای شهیدتان در جبهه مقاومت اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه دستاوردهای ایران استوار و پر افتخار در عرصه‌های گوناگون علمی، دفاعی و بین المللی؛ اقتدار پوشالی استعمار را با علامت سوالی بزرگ مواجه نموده، خاطرنشان کرد: اتفاقات سوریه و تهدید به تخریب حرم اهل بیت علیهم السلام در آنجا، برگی از هزاران صفحه نفرت پراکنی و دین ستیزی کسانی بود که امروز نیز در قلب اروپای به ظاهر متمدن، قرآن سوزی و توهین به مقدسات یک میلیارد و نیم جمعیت مسلمان جهان را آزادی می نامند.

امام پناهی افزود: مرزبندی آشکار مردم هشیار کشورمان میان مطالبه و آشوب در اتفاقات اخیر، پروژه سوریه سازی ایران را با شکست مواجه نموده و امروز همه باید با بیان حقایق، دفاع از مواضع اصولی و نشر دستاوردهای نظام اسلامی، دین خود به خون پاک شهدا را ادا کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + پانزده =