رئیس صمت گیلان خبر داد: اجرای طرح نظارتی «فجر تا فطر» در گیلان/ برپایی ۵۰۰ غرفه نمایشگاهی ویژه نوروز

0 10

رئیس صمت گیلان، از اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار تحت عنوان «فجر تا فطر» خبر داد و گفت: اقدام به پایش همه روزه بازار به ویژه در حوزه کالاهای پر مصرف می کنیم.

عصر کاسپین/ تیمور پورحیدری، با بیان اینکه در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان طرح نظارتی «فجر تا فطر» را در استان گیلان اجرایی می کنیم، گفت: برای رفاه حال شهروندان و براساس مصوبات کمیته اقدام مشترک و حسب دستور استاندار، نسبت به تشدید بازرسی ها در قالب اکیپ های بازرسی در سطح استان اقدام کردیم.

وی با اشاره به راه اندازی گشت های مشترک با سایر دستگاه ها همچون جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی و بسیج اصناف و اتاق اصناف و استاندارد و نیروی انتظامی و…، بیان کرد: اقدام به پایش همه روزه بازار به ویژه در حوزه کالاهای پر مصرف می کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در گفت وگوی خبری باران، جلوگیری از هرگونه افزایش خودسرانه قیمت کالاهای پر مصرف مردم در ایام نوروز و رمضان را در صدر برنامه های طرح مذکور دانست و خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی و پر مصرف از قبیل اقلام پروتئینی و روغن و شکر و… در دستور کار ویژه است.

پورحیدری، همچنین از برپایی نمایشگاه ها و جشنواره های فروش فوق العاده نوروزی خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه ها و جشنواره ها با همکاری اتاق اصناف از ۵ اسفند آغاز می شود و عرضه محصولات با کیفیت مناسب با کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت بازار همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ واحد صنفی در نمایشگاه های نوروزی گیلان مشارکت می کنند، یادآور شد: برپایی ۴۵۰ تا ۵۰۰ غرفه پیش بینی شده که در مرکز استان و شهرهای بزرگ فعالیت خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 12 =