طرح پوشش بیمه رایگان برای بیش از۲۲۱ هزار گیلانی

0 10

مدیر کل بیمه سلامت گیلان گفت: با تلاش کارکنان بیمه سلامت استان، طرح پوشش بیمه رایگان برای بیش از ۲۲۱هزار نفرکه در سه دهک اول و در مناطق شهری استان بوده اند، انجام شده است .

عصر کاسپین/ دکتر «محمود عاطف راد» به همراه دکتر «محمدمهدی ناصحی» مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر «محمدتقی آشوبی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی دیگر از مسوولان‌ استان با آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده مقام معظم رهبری در گیلان و امام جمعه رشت دیدار و گفت وگو کردند.

مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان در این دیدار با اشاره به اینکه در چهاردهم آبان ماه سالجاری نخستین کارگروه صندوق بیمارهای خاص و صعب العلاج تشکیل شده است، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲میلیارد و ۷۲۷ میلیون تومان بارگذاری اسناد داشتیم و اولین استان در پرداخت به بیماران صعب العلاج بودیم.

وی با اشاره به بازدید ۳۰۰ درصدی از داروخانه ها در یک بازه زمانی کوتاه استقرار طرح دارویار گفت: برای ارزیابی پرداخت ها به صورت مداوم کارشناسان ما از داروخانه ها بازدید به عمل آوردند ودر همین مدت پرداختی به داروخانه ها از ۱۲میلیارد تومان به ۳۷ میلیارد تومان رسیده است.

دکتر عاطف راد با بیان اینکه تاکنون به ۸۷۰ زوج نابارور مبلغ ۴میلیارد و۳۰۰میلیون تومان پرداخت شده است، افزود: با تلاش کارکنان بیمه سلامت استان طرح پوشش بیمه رایگان برای بیش از۲۲۱هزار نفرکه در سه دهک اول و در مناطق شهری استان بوده اند ، انجام شده است .

وی ضمن اشاره به استقرار ۱۰۰در صدی نسخه پیچی الکترونیک در گیلان گفت: ماهانه بیش از ۳۲۷ هزار نسخه الکترونیک در استان تجویز و نسخه پیچی می شود.

مدیر کل بیمه سلامت گیلان با اعلام افزایش حوزه خدمت رسانی این سازمان به افراد دارای معلولیت گفت: بیمه سلامت در خدمات دهی به افراد دارای معلولیت سرآمد است.

دکتر عاطف راد با بیان اینکه ۵۹ بسته خدمتی برای افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان قرار گرفته است، افزود: بیش از ۱۲هزار نفر از جمعیت معلولین و مددجویان بهزیستی تحت پوشش این بسته های خدمتی جدید سازمان بیمه سلامت قرار گرفتند که ۷۰ درصد تعرفه خصوصی دربخش خصوصی و ۷۰ درصد تعرفه دولتی در بخش دولتی تحت پوشش قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =