قول مساعد برای تخصیص بخشی از اعتبارات ۴۶ میلیارد تومانی برای پروڗه تالاب عینک

0 11

یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت با معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس شرکت بازآفرینی شهری ایران ، دیدار و در مورد تخصیص بودجه‌های مرتبط با پروژه‌های مرمت دیواره حرم حضرت فاطمه اخری(س) و عمارت میرزا خلیل رفیع مجددا رایزنی کرد.

عصر کاسپین/ یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت به همراه مهدی نوری هریس رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی و پیمان پارسا رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت و همچنین یوسفیان مدیر باز آفرینی اداره کل راه و شهرسازی گیلان در سفری یک روزه به تهران با محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس بازآفرینی شهری ایران دیدار و گفت‌وگو داشت.

در این دیدار مواردی چون ارائه بسته های تشویقی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده، نحوه بازگشایی معابر اولویت دار در بافت های مورد هدف بازآفرینی و رایزنی جهت احداث پارکینگ طبقاتی در بلوار آیت‌الله احسان بخش با مشارکت شرکت بازآفرینی  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است با رایزنی‌های مستمر یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت و همراهان قول مساعد تخصیص بخشی از اعتبارات ۴۶ میلیارد تومانی  برای پروژه تالاب عینک گرفته شد

همچنین با توجه به رایزنی‌های انجام گرفته در این جلسه مقرر شد اعتبارات مربوط به پروژه مرمت دیوار حرم حضرت فاطمه اخری(س) و مرمت عمارت میرزا خلیل رفیع که در مرحله اول برگشت خورده بود مجدد با رایزنی صورت پذیرفته توسط یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت گرفته شد به حساب شهرداری واریز شود.

همچنین مقرر شد مساعدت شود تا پایان مراحل اجرا در دو پروژه باز آفرینی تالاب عینک و مرقد حضرت فاطمه اخری (س) این دو پروژه تحت نظارت و اختیارات شهرداری قرار گیرد. 

در این دیدار اعلام گردید مبلغ ۴۶ میلیارد تومان حمایتهای دولتی به استان گیلان تخصیص یافته که بخشی از این بودجه به پروڗه بازآفرینی تالاب عینک تعلق خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =