نصب یک دستگاه ترانس بوستر و احداث ۳۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط با اعتباری معادل ۴۴ میلیارد ریال

0 19

علیرضا نصوری مدیر توزیع برق شهرستان لاهیجان از اجرای طرح تاب آوری و بهینه سازی شبکه های توزیع برق لاهیجان در روستاهای کچلام و ناصر کیاده با اعتباری معادل ۴۴ میلیارد ریال خبر داد. 

عصر کاسپین/ نصوری گفت: مناطق روستایی و کم برخوردار که مشکلاتی از گذشته در حوزه تامین برق پایدار دارند، در  اولویت خدمت رسانی شرکت توزیع برق گیلان قرار دارند.

وی افزود: با نصب ترانس بوستر روی خطوط ۲۰ کیلوولت در شهرستان لاهیجان مشکل نوسان و ضعف برق روستاهای کچلام و ناصرکیاده  مرتفع شده و اهالی از نعمت برق پایدار بهره مند خواهند شد.

مدیرتوزیع برق لاهیجان  با اشاره به احداث ۳۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط در این دو روستا اظهار داشت: مجموعه این طرح ها و اقدامات در راستای رفاه مشترکین و تامین برق پایدار برای مردم شریف شهرستان به ویژه در زمان وقوع بحران های طبیعی به بهره برداری می رسد.

نصوری اضافه کرد: این طرح جهادی با فعالیت و تلاش ۱۷ اکیپ عملیاتی از امورهای توزیع برق شرق گیلان به اجرا درآمد.

مدیر توزیع برق شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد:با پیاده سازی طرح تاب آوری شبکه های فشار متوسط و اجرای مانورهای مشابه پیشگیری از بحران، ضریب اطمینان و پایداری شبکه های توزیع برق لاهیجان پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی تاکید کرد: بمنظور ارتقاء سطح خدمت رسانی و افزایش پایداری شبکه های توزیع برق به ویژه در بحران های جوی احتمالی، در استان گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار در شهرستان لاهیجان با سرعت و جدیت در دست اقدام و پیگیری است .

گفتنی است طی اجرای این طرح فرهاد براتی فرماندار شهرستان لاهیجان ، سید علی میری نرگسی قائم مقام اجرایی در امور شهرستانها و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =