۲ پروژه در نخستین روز دهه فجر به بهره برداری رسید

0 17

با حضور حضرت آیت ا… فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه شهر رشت، دکتر اسدا… عباسی استاندار گیلان، محمدرضا احمدی و سید علی آقازاده نمایندگان مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و تعدادی از مدیران عامل صنعت آب و برق گیلان، ۲ پروژه برقی افتتاح و در مدار قرار گرفتند.

عصر کاسپین/ بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در این آیین افتتاح گفت:  با عبور موفقیت آمیز از تابستان سال جاری، برنامه ریزی برای عبور موفق از تابستان سال آتی با تعریف ۱۵ پروژه آغاز شد. که از این پروژه ها، ۳ پروژه در ایام ا… مبارک دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید و ۱۲ پروژه دیگر نیز قبل از پیک بار سال آتی و سال ۱۴۰۳ در مدار قرار خواهند گرفت.

وی افزود: پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت جانبازان رشت و خط ۶۳ کیلوولت کابلی دومداره تغذیه کننده پست سلیمانداراب رشت از پروژه هایی است که امروز افتتاح و در مدار قرار خواهند گرفت و پروژه پست ضیابر نیز در ایام ا… دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: پروژه های شهر رشت با هدف تامین برق مطمئن و پایدار ،  تقویت ولتاژ و پایداری شبکه و افزایش قابلیت اطمینان و کاهش تلفات، کاهش بارگیری خطوط انتقال و برقرسانی به مشترکان شهر رشت به بهره برداری خواهند رسید.

داراب زاده گفت: برای این ۲ پروژه که امروز شاهد افتتاح آن خواهیم بود ، حدود ۵۵۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که با بهره برداری از این طرح ها، برای ۳۰ نفر به صورت موقت و برای ۳  نفر بطور دائم اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در خصوص پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت جانبازان رشت گفت:  افت و ضعف  ولتاژ و پرباری پست سیار جانبازان از جمله مشکلات منطقه جانبازان بود که با افزایش ۳ برابری ظرفیت پست، قطعا آسیب پذیری و مشکلات منطقه برطرف شده و این پست نقش شایانی در عبور موفق از پیک بار سال آتی خواهد داشت.

وی افزود: از ویژگی های ممتاز پست جانبازان این است که با توجه به واقع شدن این پست در محدوده شهری، به جهت رفاه حال مشترکان عزیز و کمک به معماری شهری و جلوگیری از آلودگی صوتی، از ترانس های بی صدا در این پست استفاده شده است.
داراب زاده گفت: ویژگی برجسته این پروژه، اجرای پروژه در مدت ۸۰ روز بود که این مهم با کار جهادی و شبانه روزی همکاران شرکت محقق شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در خصوص خط کابلی سلیمانداراب گفت: طول این پروژه ۱۶ کیلومتر مدار بود که با مهندسی ارزش و پیشنهادات همکاران شرکت برق منطقه ای گیلان و تغییر آرایش خط، طول پروژه به ۱/۶ کیلومتر مدار کاهش یافت و موفق به صرفه جویی ۱۰۰ میلیارد تومانی در اجرای این پروژه شدیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − 1 =