بیستمین جشنواره فرهنگی هنری به میزبانی زندان مرکزی رشت برگزار شد

0 13

بیستمین جشنواره فرهنگی هنری در زندان مرکزی رشت برگزار، وبعد از بررسی آثارِ زندان های تابعه، زندان مرکزی رشت مقام نخست را کسب کرد .

عصر کاسپین/ در راستای برگزاری بیستمین جشنواره فرهنگی هنری زندان های کشور، زندان مرکزی ، میزبان گروه های هنری زندان های تابعه گیلان شد.

محمدی اصل مدیرکل زندان های گیلان ضمن تشکر از همکاران در حوزه اصلاح و تربیت ،اهمیت و نقش جایگاه برنامه های فرهنگی ، اصلاحی و تربیتی را در توانمندی و افزایش مهارت های گروه هدف مهم شمرد و گفت :‌در راستای دستاورد های نظام زندانبانی اسلامی ،جهاد تببین یکی از محور های مهم در برنامه های فرهنگی است و وظیفه خود می دانیم درراستای محوریت جهاد تبیین، ارزش های اسلامی و باور های دینی را با بکارگیری مناسب برنامه های اصلاحی و تربیتی و ساخت محتوای مناسب ارتقا دهیم.

وی برنامه های اصلاحی و تربیتی را پس از آزادی نیز مهم شمرد و افزود، ملاک‌ و معیارها در حوزه برنامه های فرهنگی باید بگونه ای باشد که فرد آزاد شده زندگی‌ سعادتمندانه‌ای در جامعه داشته باشد و تاثیر مثبت آن نیز در زوایای مختلف زندگی و خانوادگی آن نمایان شود.

در این جشنواره که با حضور داوران از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گیلان همراه بود، بعد از بررسی آثارِ زندان های تابعه، زندان مرکزی رشت مقام نخست را کسب کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × دو =