سرقت نافرجام و دستگیری سارق طلا فروشی در لنگرود / دو نفر از متهمان، متواری شدند

0 19

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور، فرمانده انتظامی لنگرود از وقوع یک فقره سرقت نافرجام و دستگیری سارق طلا فروشی در این شهرستان خبر داد و افزود: همدستان متهم که ۲ نفر بودند با خودرو پژو ۴۰۵ از محل وقوع جرم متواری شدند.

عصر کاسپین/ فرمانده انتظامی لنگرود از وقوع یک فقره سرقت نافرجام و دستگیری سارق طلا فروشی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور، امنیت را یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: تامین و ارتقاء امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

وی در ادامه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک باب مغازه طلافروشی در شهرستان لنگرود، ماموران انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود افزود: سارقان مسلح به محض رویت ماموران از سرقت منصرف شده و با تیراندازی به صورت هوایی از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه یکی از سارقان در عملیات تعقیب و گریز پلیس دستگیر و یک قبضه کلت کمری جنگی و دو عدد فشنگ از وی کشف شد، افزود: همدستان متهم که ۲ نفر بودند با خودرو پژو ۴۰۵ از محل وقوع جرم متواری شدند.

سرهنگ سرخوش‌پور با اشاره به اینکه متهمان متواری شناسایی شده‌اند و دستگیری آن‌ها در دستورکار پلیس قرار دارد، بیان داشت: متهم ۳۷ ساله غیربومی که سابقه‌دار و ارتکاب چندین فقره سرقت را در پرونده خود دارد به یک فقره سرقت به روش کش روزنی در شهرستان لنگرود اعتراف کرد.

وی در پایان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، برای پیشگیری از سرقت با خود مراقبتی از اموال و اماکن خود و استفاده از تجهیزات ایمنی از جمله دوربین‌های مداربسته و گماردن نگهبان محله در جهت برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از جرایم به خصوص سرقت با پلیس همکاری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + 16 =