ارائه خدمات درمانی به ۱۵۰بیمار در بیماستان شهید املاکی کومله لنگرود در پنج روز

0 111

بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود دومین بیمارستان ملکی تامین اجتماعی در استان گیلان که همزمان با میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه گیلان افتتاح شد طی پنج روز اخیر به حدود به ۱۵۰ بیمار مراجعه کننده خدمات ارائه کرده است.

عصر کاسپین/ دکتر سیروس حیدری سرپرست بیمارستان شهید املاکی تامین اجتماعی کومله لنگرود ضمن اعلام حضور پزشکان تخصصی از جمله: اطفال ،داخلی،ارتوپدی،ارولوژی و پزشک عمومی در این بیمارستان گفت: بعد از افتتاح بیمارستان تا به امروز(دوشنبه ۲۲ اسفنده ماه)، در بیمارستان شهید املاکی تامین اجتماعی لنگرود نزدیک به ۱۵۰ بیمار سرپایی مراجعه و خدمات لازم را دریافت کرده اند.
دکتر حیدری اضافه کرد: در واحد آزمایشگاه بیمارستان در طرح تجمع با درمانگاه رودسر نزدیک به ۶۰۰ مورد آزمایش صورت پذیرفته است. 
دکتر حیدری در پایان اعلام کرد : داروخانه بیمارستان شهید املاکی طی یک هفته از زمان افتتاح تاکنون نزدیک به ۵۰۰ قلم دارو را به بیماران مراجعه کننده ارائه نموده است.

بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود یکی از ۷۸ پروژه عمرانی سازمان تامین اجتماعی است که در ۱۶ اسفند ماه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی، به صورت متمرکز و درقالب ارتباط برخط با استانها ، در ۲۳ استان به بهره برداری رسید یا عملیات عمرانی احداث آنها آغاز شد. 

این بیمارستان، دومین بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در استان گیلان است که خدمات درمانی رایگان به حدود ۳۰۰ هزار بیمه شدگان منطقه شرق استان ارائه می دهد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + نوزده =