انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان جهاد دانشگاهی گیلان و خانه مطبوعات و رسانه های استان

0 11

تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی مابین سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان و خانه مطبوعات و رسانه های گیلان صبح امروز در محل دفتر مرکزی سازمان به امضا رسید.

عصر کاسپین/ تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی مابین دکتر حمید رضا مسکنی سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان و میلاد ابراهیمی مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های گیلان صبح امروز در محل دفتر مرکزی سازمان به امضا رسید.

دکتر حمید رضا مسکنی در خصوص فعالیت های جهاد دانشگاهی گفت: عنوان جهاد با معنای سخت ترین کاری که منافع مردم را پیگیری می کند همراه است به همین دلیل ضرورت دیدیم که در مباحثی مانند بهبود وضعیت سلامتی بانوان همچون درمان ناباروری  و سرطان های شایع در بانوان برنامه ریزی بلند مدت داشته باشیم همچنین در حوزه بانک خون بند ناف جهاد دانشگاهی سالهاست که فعالیت ها و ثمرات نفیسی را به جامعه ارائه داده است.

وی افزود: پژوهشکده محیط زیست که تنها پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی و فعال در خصوص محیط زیست در کشور است در سطح ملی پروژه های زیست محیطی بر عهده دارد.

سرپرست جهاد دانشگاهی گیلان با اشاره به دیگر فعالیت های این سازمان افزود: با توجه به ضرورت و ظرفیت رسانه و اهمیت بازگویی فعالیت های انجام شده امیدواریم این تفاهم نامه موجب انتفاع تعداد بیشتری از هموطنان از برنامه های این سازمان شود.

اسماعیل بلالایی سرپرست روزنامه ایران در استان گیلان و عضو هیات مدیره خانه مطبوعات با اشاره به اینکه نام جهاد با مسئولیت همراه است گفت قرار گرفتن نام  جهاد در کنار دانشگاه بسیار معنادار و پر بار است. وی ضمن قدردانی از فعالیت های روابط عمومی جهاد دانشگاهی گیلان گفت فعالیت موثر فعالان حوزه روابط عمومی در سطح استان تاثیر بسزایی در انعکاس گسترده فعالیت ها و دستاورد های یک سازمان در سطح جامعه دارد.

لازم به ذکر است موضوع این تفاهم‌نامه گسترش و توسعه همکاری های آموزشی خدمات تخصصی و کارگاهی به منظور انجام فعالیت‌های مشترک با استفاده از توان و ظرفیت های متقابل است و از اهداف آن می توان به استفاده از پتانسیل، امکانات علمی و اجرایی طرفین جهت افزایش سرعت فعالیت ها، طراحی و برگزاری دوره‌ها و سمینارهای تخصصی و مهارتی در حوزه های مرتبط با فعالیت ها و … اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + بیست =