بیش از ۳۵۵ میلیارد تومان، بودجه مصوب ۳۴۳ پروژه عمرانی شهرستان در سال ۱۴۰۱ می باشد

0 7

فرماندار رشت با تاکید بر تلاش دستگاه ها برای جذب حداکثری اعتبارات مصوب، اظهار داشت: سرجمع اعتبار ابلاغی در کمیته برنامه ریزی سال جاری برای ۳۴۳ پروژه عمرانی، بیش از ۳۵۵ میلیارد تومان می باشد.

عصر کاسپین/ حمیدرضا امام پناهی در جلسه صبح امروز شنبه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که با گزارش روسای دستگاه‌های حاضر و بررسی وضعیت پروژه‌های اجرایی همراه بود،  اظهار داشت: نتایج مثبتی که طی سال جاری و با تلاش مجموعه ادارات و دستگاه های شهرستانی در زمینه محرومیت زدایی، عمرانی، کشاورزی و توسعه ای شاهد آن بوده ایم؛ نشان می‌دهد که علیرغم تبعات ناشی از جنگ یکجانبه و تحمیلی اقتصادی، دولت سیزدهم و کارگزاران آن با استفاده از توانمندی های موجود، رفع موانع و خدمت رسانی را به مشکلات تحریمی گره نزده اند.

نماینده عالی دولت در مرکز استان ضمن تاکید بر تلاش حداکثری دستگاه ها در جذب کامل اعتبارات، سرجمع اعتبار ابلاغی کمیته برنامه ریزی در سال جاری را حدود ۳۵۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ۳۴۳ پروژه اعلام کرد.

 وی ادامه داد: این مبلغ در قالب چهار ردیف اعتباری استانی، استانی ۲، نفت و گاز و متوازن مصوب گردیده است.

 امام پناهی لایروبی انهار، آماده سازی ایستگاه های پمپاژ، عملیات عمران روستایی، بهسازی راه ها و ادامه کار پروژه های نیمه تمام را از جمله طرح‌های اولویت‌دار ذکر و اظهار امیدواری کرد تا در سال آینده نیز شاهد تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های قابل اعتنا باشیم.

فرماندار رشت با بیان اینکه پیش‌بینی ها حاکی از سال زراعی سخت تر نسبت به دوره قبلی است که مهمترین دلیلش کاهش حدود ۳۵ درصدی ذخیره آب سد سفیدرود در مقایسه با سال قبل می باشد، گفت: کاهش بیش از ۷۰ درصدی آب سد طی دو سال اخیر، بسیج تمام توان دستگاه های مربوطه و همکاری کشاورزان محترم در مدیریت منابع آبی در فصل کشاورزی پیش رو را امری ضروری ساخته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − دوازده =