جشن پایان سالِ کاری در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا

0 21

عصرکاسپین /به گزارش روابط عمومی مجتمع چوکا صبح امروز یکشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ جشن پایانِ سالِ کاری با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و پرسنل این شرکت برگزار گردید.

در این مراسم که به پاس تقدیر از زحمات پرسنل شرکت چوکا برگزار گردید برنامه های متنوعی همچون اجرای موسیقی و نمایش انجام شد.

در این مراسم مهندس کاظمی مدیرعامل شرکت چوکا ضمن تقدیر از زحمات کلیه پرسنل در سال کاری ۱۴۰۱ گفت:

با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت بومی گرایی در شرکت چوکا توانستیم در ابتدای سال نقاط حادثه خیز و خطرآفرین شرکت را بازسازی نموده که نتیجه آن تولید مستمر و کاهش ضریب تبدیل در ابتدای تولید سال بود.

ایشان با اشاره به در خط قرار گرفتن سایز پرس، تولید کاغذ لاینر ۹۰ گرمی را از دستاوردهای سال جاری خوانده و اشاره داشت:

تولید این کاغذ از سوی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان ایده برتر در جشنواره کشوری انتخاب گردید.

کاظمی با اشاره به برقراری ارتباط و هم افزایی با مشتریان شرکت چوکا در سال ۱۴۰۱ شرکت چوکا را شرکتی خوشنام در بازار دانست و گفت:

امروز شاهد بازگشت اعتماد مشتریان به شرکت چوکا هستیم و در این راستا پیش فروش محصولات مان به صورت یک و دو ماه در حال انجام است.

لازم به ذکر است باقر کاظمی مدیرعامل شرکت چوکا در سال ۱۴۰۱ در جشنواره امتنان که توسط وزارت کار برگزار گردید به عنوان کارآفرین نمونه و در جشنواره تامین اجتماعی به عنوان کارفرمای برتر معرفی گردید.

در ادامه دکتر حسن محمدیاری نماینده مردم شهرستانهای تالش رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از پرسنل و نیروهای کارآمد شرکت چوکا با اشاره به زحمات و تلاشهای شبانه روزی و حضور میدانی آنها در خط تولید گفت:

امروز شاهد شکوفایی و گام برداشتن به جلو در عرصه تولیدی چوکا هستیم و برای رسیدن به وضعیت ایده آل در حال تلاش می باشیم.

ایشان در ادامه اظهار داشت:

ما به دنبال احیای مجدد مسیرهای تولید در چوکا هستیم که با توجه به هدف گذاری اصلی و اولیه، استفاده از چوب می‌تواند باعث رونق تولید در شرکت چوکا شود.

ایشان با اشاره به پیگیری های به عمل آمده در سطح وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:

افزایش سرمایه چوکا به زودی و با تکمیل شدن هیئت مدیره محقق خواهد شد تا بدین ترتیب مشکل سرمایه در گردش این شرکت حل و شرکت چوکا در صنعت سلولزی کشور همچنان سربلند باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − 7 =