دکتر آشوبی: صدور مجوزها «با اصلاح فرایندها» تسهیل شود

0 9

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: باید با اصلاح ساختار، فرایندهای صدور مجوزهای کسب و کارهای سلامت‌محور در استان تسهیل شود.

عصر کاسپین/ ظهر امروز نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر محمدتقی آشوبی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تعدادی از معاونین و مدیران ستادی در سالن اجلاس دفتر مدیریت منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی دانشگاه برگزار شد.

 

دکتر محمدتقی آشوبی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار، اظهار کرد: باید با اصلاح ساختار، فرایندهای صدور مجوزهای کسب و کارهای سلامت‌محور در استان تسهیل شود.

 

وی، وقت را ذی‌قیمت برشمرد و افزود: باید با به‌روزرسانی اطلاعات و اشراف بر آن در حداقل‌ترین زمان کار مردم را به ثمر رساند و از معطلی‌ها پیشگیری کرد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اخذ مجوز بیمارستان جنرال ۸۰۰ تختخوابی در رشت، گفت: عقلایی ترین راهکار برای برون رفت از کمبود فضای درمانی در رشت احداث بیمارستان جنرال است.

 

دکتر آشوبی، با اشاره به برخی از پروژه‌های در دست احداث سلامت‌محور در گیلان، گفت: باید با تخصیص به موقع اعتبار به این طرح و افزایش سرعت انجام کار، این طرح‌ها پیش از سفر دوم ریاست جمهوری به استان تکمیل و آماده افتتاح شود.

 

وی همچنین با اشاره به اجرای ۱۰۰ طرح بهداشتی محرومیت زدایی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، خاطر نشان کرد: خوشبختانه حدود ۲۰ طرح محرومیت‌زدایی بهداشتی در استان به اتمام رسیده و مابقی نیز باید با رفع نواقص در دستور کار قرار بگیرد.

 

گفتنی است در این نشست در خصوص تعدادی از طرح‌های عمرانی و فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، طرح های در دست احداث بیمارستانی و بهداشتی بحث و تبادل نظر شد.‌

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 − 3 =