رئیس شورای اسلامی شهر رشت : برگزاری جشنواره گیل دخت در سطح بین المللی

0 7

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت : امیدوارم به زودی و با همراهی دیگر دستگاه های متولی، شاهد برگزاری جشنواره گیل دخت در سطح بین المللی در رشت باشیم.

عصر کاسپین/ محمد حسین واثق کارگرنیا در مراسم اختتامیه جشنواره گیل دخت با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: پیشاپیش میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به جوانان فرهیخته شهر رشت تبریک عرض می کنم.

وی با خیر مقدم به هنرمندانی که به منظور شرکت در این جشنواره از شهرهای دور و نزدیک در شهر رشت حضور پیدا کردند افزود: این جشنواره با موضوعیت زنان برگزار شد و همه می دانیم که زن یکی از با ارزش ترین موجودات خلق شده توسط پروردگار است و یقینا با وجود زنان حیات جامعه تداوم پیدا کرده است .

کارگرنیا با تاکید به اینکه زنان ایران اسلامی در تمامی دوران دوشادوش مردان در تلاش هستند بیان کرد: زنان در دوران پیروزی انقلاب و پس از آن در دوران هشت سال دفاع مقدس و حتی در دوران کرونا در لباس مقدس کادر درمان ، دوشادوش مردان برای سربلندی کشور و کمک به دیگر همنوعان خود تلاش کرده اند و به راستی که جایگاه زنان در حفظ جامعه بسیار مهم و تاثیر گذار است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از تلاش های برگزار کنندگان جشنواره گیل دخت گفت: از تمامی دست اندرکاران برگزاری این جشنواره و همچنین هنرمندانی که در جشنواره گیل دخت آثار خود را ارائه کرده و به ایفای نقش پرداختند تشکر می کنم و امیدوارم به زودی شاهد برگزاری این جشنواره در سطح بین المللی در شهر رشت باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =