صدور اصلاحیه احکام ترمیم حقوق و مزایای کارکنان شهرداری رشت اجرا شد

0 7

در آذرماه سال جاری  به‌منظور اجرای بندهای یک و سه ماده واحده لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور مبنی بر ترمیم حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان ، احکام  مشمول در حال اجرا می باشد.

عصر کاسپین/ علیرضا قانع با اشاره به مفاد نامه اخیر مجلس شورای اسلامی مبنی بر اصلاح نحوه محاسبه کمک هزینه اولاد و تاهل همکاران ثابت رسمی مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت مطابق با قانون مدیریت خدمات کشوری و همچنین تاکید معاون برنامه‌ریزی ، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا در این خصوص گفت : بر همین اساس فرآیند بررسی آیتم‌های محاسباتی مربوطه به صورت تخصصی از سوی این حوزه  صورت پذیرفت و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت  امور مالی نسبت به صدور اصلاحیه  پرسنل مشمول اقدام شد.

مدیرسرمایه انسانی شهرداری رشت افزود : بر اساس این اصلاحات ، مبلغ ریالی حق تاهل از ۲.۹۷۵.۷۸۸ به مبلغ ۶.۱۱۰.۸۴۲ ریال و حق هر اولاد از ۱.۲۴۳.۹۶۳ به مبلغ ۲.۱۱۲.۳۹۰ ریال افزایش یافته است. 

قانع در خاتمه اظهار داشت :  طبق دستور یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت احکام  فوق در سامانه حقوق و دستمزد نیز به‌روز رسانی شد و پس از محاسبات نهایی مابه‌التفاوت آن به‌همراه معوقات از ابتدای مهرماه محاسبه و همراه با حقوق اسفندماه پرداخت می‌گردد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + پنج =