مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان: سند بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) با تلاش های فراوان دریافت شد

0 13

پس از یکسال تلاش و پی گیری های مداوم سند بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت که به عنوان چالشی برای توسعه بیمارستان بود دریافت شد.

عصر کاسپین/ دکتر حسین ابراهیمی مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام خبر فوق افزود : همواره عدم وجود سند بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت مانعی بزرگ برای توسعه فضای فیزیکی این بیمارستان و راه اندازی بخش های تخصصی و فوق تخصصی بود.
مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان ضمن قدردانی از مسئولین استانی و تلاش های مستمر همکاران مدیریت درمان گیلان گفت: با دریافت سند بیمارستان انشاء ا… به زودی طرح های بزرگ توسعه ای از جمله افزایش تخت های بیمارستان از ۲۰۰به ۳۰۰ تخت ، پروژه ساخت درمانگاههای تخصصی در محوطه بیمارستان ، پروژه ساخت مرکز رفاهی و اقامتی برای بازنشستگان تامین اجتماعی و طرح توسعه بخش اورژانس و بخش آنژیوگرافی و آنژیوپلاسی آغاز خواهد شد.

بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت در سال ۷۹ با ۲۰۰ تخت راه اندازی شد که متاسفانه به علت عدم داشتن سند ثبتی قادر به اجرای طرح های توسعه فضای فیزیکی نبوده است. این بیمارستان تا قبل از راه اندازی بیمارستان شهید املاکی لنگرود تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی در استان بود که سالیانه بیش از ۱۰ هزار عمل جراحی و نزدیک به ۱۲۵۰۰ مراجعه به پزشکان و بیش ۱۳۰۰۰ بیمار در آن بستری می شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =