مدیرکل نوسازی مدارس گیلان گفت: هیچ پروژه مشارکتی و خیری در لیست فروش مولدسازی قرار ندارد

0 8

علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با حضور در برنامه دریچه، به صورت زنده با این برنامه رادیویی مرکز گیلان گفت و گو کرد.

عصرکاسپین/مهندس علی دقیق در ابتداء ضمن تشریح عملکرد و فعالیت های اداره کل در حوزه فضاهای آموزشی استان، افزود: در سال ۱۴۰۱ اداره کل نوسازی مدارس استان توانست ۳۰ فضای آموزشی با ۱۴۰ کلاس درس را با زیربنای بیش از ۱۵۵۰۰ مترمربع را احداث و تقدیم آموزش و پرورش استان نماید.

وی با اشاره به استاندارد سازی گرمایشی مدارس افزود: استان گیلان در این زمینه پیشرو بوده و افتخار دارد به عنوان اولین و تنها ترین استان در کشور تمامی بخاری نفتی و گازی را از مدارس استان جمع آوری نماید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در بخش دیگری از این گفتگو، با پرداختن به بحث مولد سازی املاک آموزش و پرورش، تصریح نمود: مولدسازی اموال و املاک آموزش و پرورش منحصرا مربوط به اموال دولتی است، قطعاً هیچ پروژه مشارکتی و خیری در لیست فروش مولدسازی قرار ندارد.

وی با بیان اینکه مولدسازی تکلیفی قانونی و به تصویب سران قوا رسیده است، تاکید نمود: منابع حاصل از مولد سازی هر استان و شهرستان در مسیر تکمیل پروژه های نیمه تمام با اولویت مدارس خیرین آن استان و شهرستان قرار می گیرد.

مهندس دقیق در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز سرمایه‌های ارزشمند معنوی و اجتماعی هستند، اذعان داشت: خیرین همیشه در کنار ما بوده و ما افتخار می کنیم ۸۰ درصد پروژه های تحویلی ۱۴۰۱ با مشارکت ارزشمند خیرین احداث شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 13 =