مراسم تقدیر از مهندسان شهرداری بندر کیاشهر برگزار شد

0 6

شهردار بندر کیاشهر در نشست تقدیر از مهندسان شهرداری بندر کیاشهر گفت: با همت و پویایی همکاران شهرداری امروز انجام‌امور ارباب رجوع در کمترین زمان انجام می شود .
عصرکاسپین /به‌گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، «مرتضی عاطفی» شهردار در نشستی که به‌مناسبت روز مهندس و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین لاکانی، مدیر کل مرکز حوزه‌های علمیه استان گیلان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز مهندس گفت: مجموعه مدیریت شهری بندر کیاشهر در تمام حوزه‌ها با پویایی در حال فعالیت است و من قدردان همکاران سخت‌کوش خود در شهرداری هستم.
وی با اشاره به ارتقا و توسعه خدمات در شهرداری بندرکیاشهر تصریح کرد: با توجه به تحول گسترده‌ای که در زمینه خدمت‌رسانی انجام شده است، امروز انجام امور شهروندان در کوتاهترین زمان ممکن در حال اجرا است.
عاطفی در ادامه ارتقای رفاه شهروندان را مهم‌ترین اولویت شهرداری بندرکیاشهر دانست و توضیح داد: به‌منظور فراهم کردن رفاه و آسایش شهروندان ، در تلاشیم، سال آینده کلیه فرآیندهای شهرسازی تا مرحله صدور پروانه به منظور کاهش بروکراسی اداری و صرفه جویی وقت شهروندان، غیر حضوری شود که در نوع خود اقدامی کم سابقه است و امیدواریم با تهیه زیرساخت های لازم، به این مهم دست پیدا کنیم.
وی با اشاره به تداوم فعالیت ها و پروژه های عمرانی در سال آینده تصریح کرد:  با توجه به اختصاص بیش از ۶۰ درصد بودجه سال آینده شهرداری به فعالیت های عمرانی، امیدواریم شاهد شتاب بیشتری در روند اجرای پروژه‌های توسعه عمران شهری و به ثمر رسیدن این پروژه ها جهت رضایت شهروندان باشیم.
در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین لاکانی، مدیر کل مرکز حوزه‌های علمیه استان گیلان، با تبریک اعیاد شعبانیه و روز مهندس و تقدیر از تلاش‌های شهردار جهت توسعه شهری، به بیان نکاتی پرداخت و گفت: فعالیت شما در شهرداری در واقع، خدمتگزاری برای آحاد جامعه است. امروز، در این شهر بندری، تغییرات به‌وضوح قابل مشاهده است که این امر، نشان از تعهد، تخصص و فعالیت مثبت شهردار و تمام عوامل شهرداری دارد.
وی با بیان اینکه اولین مهندس در جهان هستی، خدای تبارک و تعالی است که جهان را مهندسی کرده است افزود: امروز مهندسان ایده‌پردازی می‌کنند، طراحی می‌کنند و در میدان عمل هم اجرا می‌کنند.
لاکانی در ادامه با اشاره به ارتقای خدمات شهری در بندرکیاشهر اظهار کرد: در بعضی موارد، ایده‌ها فقط در حد طرح می‌ماند و اجرایی نمی‌شود اما با توجه به تغییرات مطلوب شهری که در بندر کیاشهر قابل مشاهده است، مشخص است در راه اجرا، تلاش فراوان صورت گرفته است.
مدیر کل مرکز حوزه‌های علمیه استان گیلان در پایان با تشریح این موضوع که خدمت به مردم بلا را دفع می‌کند، ابراز امیدواری کرد؛ شهرداری بندر کیاشهر در آینده‌ای نزدیک در رتبه‌های نخست مدیریت شهری کشور قرار گیرد.
گفتنی است؛ در پایان این نشست با اهداء لوح تقدیر از مهندسان شهرداری بندر کیاشهر، قدردانی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 6 =