نصب اولین ایستگاه از ۱۰۳ ایستگاه اتوبوس در رشت

0 153

یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای اسلامی و سرمایه‌گذار بخش خصوصی برگزار شد اظهار داشت: با حمایت‌های ریاست شورا ، اعضای شورای اسلامی و ریاست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و با همت و پیگیری مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و حمل و نقل و بار و مسافربری شهرداری رشت قرارداد مشارکت در ساخت ۱۰۳ ایستگاه اتوبوس به روش BOT منعقد شد.

عصر کاسپین/ سرپرست شهرداری رشت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی‌ شهرداری رشت را از اهداف انعقاد قرارداد ساخت ۱۰۳ ایستگاه اتوبوس در سطح شهر ذکر کرد و افزود: قرارداد مذکور با سرمایه‌گذار بخش خصوصی منعقد شده و انتظار داریم با عملیاتی شدن آن بخشی از انتظارات شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی برآورده شود.

یزدانی با بیان اینکه این پروژه با حجم سرمایه گذاری معادل ۱۱۰ میلیارد ریال در مدت یکسال عملیاتی خواهد شد تصریح کرد: تخصیص اعتبارات سالانه و یا استقبال از قراردادهای سرمایه‌گذاری در این بخش، نشان دهنده حساسیت و ضرورت توجه شهرداری و شورای اسلامی به مقوله حمل و نقل عمومی است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به انعقاد قرار داد احداث ایستگاه های اتوبوس در رشت گفت : قرار داد احداث ایستگاه های اتوبوس در دوران فعالیت شورای چهارم مطرح شد که به واسطه برخی از مشکلات اجرایی نشد.

محمد حسین واثق کارگرنیا اظهار داشت :در روزهای پایان سال شاهد به ثمر نشستن یکی از پروژه های حوزه مدیریت شهری رشت هستیم که با مشارکت بخش خصوصی در رشت اجرایی می شود.
وی با اشاره به اینکه احداث ایستگاه های جدید اتوبوس در رشت در دوران فعالیت شورای چهارم مطرح شد افزود: در آن سال‌ها به واسطه برخی از مشکلات این پروژه ابتر باقی ماند.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت پس از سالها شاهد اجرای طرح احداث ایستگاه های اتوبوس جدید در رشت هستیم تصریح کرد: احداث ایستگاه های اتوبوس مناسب و در خور شأن شهروندان عزیز رشت ، تاکیدی بر تکریم شهروندان توسط حوزه مدیریت شهری رشت است.
کارگرنیا با اشاره به اینکه همواره پیرامون حفظ جایگاه شهروندان صحبت های فراوانی مطرح می شود بیان کرد: متاسفانه در عمل آن گونه که شایسته است این موضوع مشاهده نمی شود و حفظ جایگاه شهروندان و تکریم آنان از همه لحاظ باید مورد توجه باشد.

وی با تاکید به اینکه شورا و شهرداری رشت به دنبال ایجاد شرایط ایده آل به منظور جلب سرمایه گذاران است اعلام کرد: شورای ششم رشت در کنار تلاش به منظور حفظ منافع شهر و شهروندان ، قصد دارد با فراهم نمودن بسترهای مناسب به منظور جلب اعتماد سرمایه گذاران ، در اجرای پروژه های عمرانی با سرعت بیشتری گام برداد.

لازم به ذکر است، ریاست کمیسیون‌های حمل و نقل و ترافیک، بهداشت و محیط زیست و سید حسین رضویان عضو شورای اسلامی، علی زارع مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری و ناصر عطایی سرپرست سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت نیز در این جلسه حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 10 =