دستور ویژه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان جهت تشکیل کارگروه برای تحقق شعار سال

0 12

با دستور ویژه مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان کار گروه تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید در شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان تشکیل شد.

عصرکاسپین/ محبوبی حسن کیاده در جلسه ای که با هدف تشکیل کارگروه متمرکز بر تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» برگزار شد، نقش ویژه‌ ی شهرکهای صنعتی را در تحقق تولید و اشتغال حائز اهمیت دانست.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان با بیان اینکه امروزه یکی ازاصلی ترین نیازهای جامعه « تولید ملی و اشتغال زایی» است نامگذاری های سال های اخیر توسط مقام معظم رهبری را نشان دهنده اهمیت بالای آن عنوان کرد.

وی سپس به شعار سال جاری اشاره نمود و افزود: نامگذاری امسال بنام« مهار تورم و رشد تولید» نیز از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نشان دهنده جایگاه ویژه « تولید» در شرایط کنونی جامعه به عنوان یک نیاز اصلی بوده ویقینا بدان معناست که تلاش ما بعنوان متولیان صنعت نباید محدود به زمان و ساعتی خاص باشد .

وی خاطرنشان کرد: بر ماست که با بسیج همه جانبه امکانات و ظرفیت‌های خود، شاهد به بار نشستن نتایج عملی و نیز در انجام وظیفه خطیر تبیین جایگاه سرمایه گذاری مبتنی بر توان داخلی در جامعه ، بالاخص در جامعه تولید کنندگان باشیم .

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در ادامه با اشاره به وجود پتانسیل بالای شهرکها و نواحی صنعتی استان، ریشه یابی، تحقیق و پژوهش در خصوص علل رکود بعضی واحدهای تولیدی را موضوعی بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌ها و تسهیل در خدمات رسانی یکی از اهم وظایف ما بوده و صاحبان صنایع عزیزمان نباید در هیچ مرحله ای خود را تنها و بدون پشتیبان ببینند.

محبوبی تاکید کرد: ریشه یابی چالشها و تسهیل بهبود فضای کسب و کار باید سرلوحه فعالیتهای معاونین ، مدیران و کلیه همکاران دیگر قرار گیرد و در این راستا نباید از هیچ کوششی دریغ نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + پنج =