سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری رشت خبر داد: دریافت کمیسیون معاملات در نقل و انتقال تاکسی‌ها حذف شد

0 17

علیرضا زارع سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری رشت گفت: با ابلاغ رأی دیوان عدالت اداری، دریافت کمیسیون معاملات در نقل و انتقال تاکسی‌ها حذف شد.
عصرکاسپین/علیرضا زارع سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری رشت امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ از عدم دریافت کمیسیون معاملات در نقل و انتقال تاکسی‌ها خبر داد و اظهار داشت: از این پس با ابطال تعرفه هزینه کمیسیون خودرو در معاملات تاکسی، از دفترچه تعرفه عوارض بهای خدمات، دریافت هزینه در نقل و انتقال تاکسی‌ها حذف می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری رشت افزود: تا پیش از این در هر نقل و انتقال سند تاکسی در معاملات، سه درصد ارزش خودرو به عنوان کمیسیون معامله دریافت می‌شد که از این به بعد این مبلغ در نقل و انتقالات تاکسی دریافت نمی‌شود.
زارع تصریح کرد: رأی ابطال تعرفه هزینه کمیسیون خودرو در معاملات تاکسی لازم الاجراست و از سوی دیوان عدالت اداری به کلیه دستگاه‌های اجرایی مربوط با حمل و نقل عمومی در شهرداری‌ها و همچنین به شوراهای اسلامی در شهرهای گوناگون ابلاغ شده است.
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری رشت اضافه کرد: با عدم دریافت کمیسیون معاملات در نقل و انتقال تاکسی‌ها، به ارزش افزوده درآمدی رانندگان ناوگان تاکسی در شهرها کمک شایانی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − 5 =