آغاز عملیات اجرایی نصب برج خط چهار مداره غرب رشت – انزلی – پره سر

0 2

این پروژه با هدف انتقال بخشی از تولید نیروگاه پره سر به شبکه سراسری و کمک به حذف حبس تولید این نیروگاه در حال اجرا می باشد.

عصر کاسپین/ «محبت بیژن» مجری طرح خطوط شرکت برق منطقه ای گیلان، در جریان بازدید خبرنگاران، گفت: پروژه خط چهارمداره مختلط ۲۳۰ و ۶۳ کیلوولت غرب رشت – انزلی – پره سر از پروژه های مهم و استراتژیک استانی و کشوری بوده و از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: این پروژه با هدف انتقال بخشی از تولید نیروگاه پره سر به شبکه سراسری و کمک به حذف حبس تولید این نیروگاه ، همچنین افزایش پایداری شبکه انتقال استان و تکمیل رینگ ۲۳۰ کیلوولت شبکه برق استان گیلان در حال اجرا می باشد
.
بیژن گفت: طول این خط ۵۱ کیلومتر می باشد و دارای ۱۴۴ دستگاه فونداسیون می باشد. با توجه به اتمام فونداسیون این پروژه، عملیات نصب برج آن در دو فاز انجام می شود که در فاز اول آن، ۸۶ برج و در فاز دوم نیز نصب مابقی برج ها انجام خواهد شد.

مجری طرح خطوط شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: فاز اول این پروژه توسط پیمانکار پروژه شرکت فرانیرو در حال انجام بوده و تاکنون نصب ۳۰ برج به اتمام رسیده است. عملیات سیم کشی برج ها نیز ، بعد از برداشت محصول برنج توسط کشاورزان آغاز خواهد شد.

وی افزود: پیش بینی می شود عملیات نصب برج این پروژه در سال جاری به اتمام برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + شش =