امین جلائی در نشست هماهنگی نخستین جشنواره ورزش های دریایی و ساحلی شمال ایران:گیلان پرچمدار رویدادهای دریایی و ساحلی کشور خواهد بود

0 10

عصرکاسپین/به گزارش روابط عمومی هیأت ورزش‌های دریایی و ساحلی استان گیلان، نشست هماهنگی نخستین جشنواره ورزش‌های دریایی و ساحلی شمال ایران (یکشنبه ۱۰ اردیبشت) با حضور دکتر امین جلائی، سرپرست هیأت دریایی و ساحلی گیلان؛ دکتر محسن نیازمند، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان؛ معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان؛ مدیر روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بندرانزلی در رشت برگزار شد.

سرپرست هیأت دریایی و ساحلی گیلان در این نشست، ضمن تشکر از همکاری‌های صورت گرفته و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی، گیلان را پرچمدار رویدادهای بزرگ دریایی و ساحلی شمال ایران دانست و تاکید کرد: با توجه به پتانسیل‌های مناسب گیلان باید فضای مملوء از نشاط اجتماعی را برای مردمان استان به ارمغان بیاوریم.

جلائی از تعامل مهندس یونسی، مدیرکل محترم بنادر و دریانوردی گیلان تقدیر کرد و تصریح کرد: گیلان به مدیرانی همچون ایشان نیازمند است.

وی با تکیه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دریاها که هدف اصلی تأسیس فدراسیون بوده است، اظهار کرد: باید ظرفیت‌های دریا به فرهنگ عمومی تبدیل شود و همواره این کلیدواژه مورد توجه هیأت در استان گیلان است.

در ادامه این نشست، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان توجه به برنامه‌ریزی در حوزه دریاها و سواحل و علی‌الخصوص نشاط اجتماعی را حائز اهمیت دانست و حمایت خود را از اینگونه جشنواره‌ها اعلام کرد.

دکتر نیازمند ضمن تاکید بر حفظ ارزش‌ها، تفکر به موضوعات فرهنگی و نیز ظرفیت‌های خوب گیلان در حوزه‌های مختلف را موهبت الهی دانست و از جوانان، بویژه جامعه ورزش‌های دریایی و ساحلی درخواست کرد که طرح‌های سازنده و مؤثر در این حوزه را ارائه دهند.

گفتنی است نخستین جشنواره ورزش‌های دریایی و ساحلی شمال ایران ۱۸ خردادماه در استان گیلان برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − یک =