در دیدار سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعضای شورای اسلامی‌شهر رشت مطرح شد؛یکی از ملزومات استان گیلان و شهر رشت طرح اسکان اضطراری است

0 5

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: خوشبختانه با اقدامات اخیر سبد دارویی ما در حال تکمیل است و ان شاالله پس از سالها مجددا خدمات دارویی هلال احمر کاملا تکمیل و برای ارائه به بیماران آماده می‌شود .

عصر کاسپین/  به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر و تقدیر از تلاش های این مجموعه خدمات رسان ،جمعی از اعضای شورای اسلامی‌شهر رشت با سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان دیدار و گفت و گو کردند

رئیس شورای اسلامی‌شهر رشت در این دیدار با تبریک هفته هلال احمر اظهار کرد:مجموعه مدیریت شهری رشت و هلال احمر همواره تعاملات خوبی داشته اند و امیدواریم با حضور مدیر جدید این مجموعه ، شاهد تداوم این تعاملات با هدف ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان عزیز رشت باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه شورا ، شهرداری و هلال احمر می‌توانند با گسترش تعاملات در مواقع لزوم و اضطراری همپوشانی داشته باشند، گفت: آمادگی حوزه مدیریت شهری رشت را به منظور همکاری با هلال احمر اعلام می‌کنیم و قدردان تلاش های شبانه روزی این عزیزان هستیم .

رئیس شورای اسلامی‌شهر رشت با اشاره به زمین متعلق به هلال احمر در چهار راه میکاییل تصریح کرد : سال گذشته مدیر عامل پیشین هلال احمر گیلان با حضور در صحن شورا، مباحثی را پیرامون انجام ساخت و ساز در این زمین مطرح کرد و ما نیز همان موقع آمادگی مان را به منظور مساعدت در این باره با هدف ارائه خدمت به شهروندان اعلام کردیم .

کارگرنیا با تاکید بر اینکه متاسفانه فضای فعلی متعلق به هلال احمر در چهار راه میکاییل سیمای شهری را نامطلوب کرده است، اظهار داشت: در گذشته داروخانه هلال احمر در آن قسمت از شهر وجود داشت که تامین کننده بسیاری از داروهای کمیاب و نایاب برای افراد مبتلا به بیماری‌های خاص بود و ما امیدواریم مجددا این داروخانه در آن قسمت از شهر دایر و موجب رفع مشکلات شهروندان نیازمند به دارو شود و برای تحقق این مهم نیز مدیریت شهری رشت آمادگی خود را اعلام می‌کند.

»سید شمس شفیعی» رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت نیز در این دیدار با تبریک هفته هلال احمر اظهار کرد: امیدواریم با راه اندازی مجدد داروخانه هلال احمر در چهار راه میکائیل و مرجعیت آن برای تهیه داروهای نایاب، بخشی از مشکلات شهروندان در این رابطه مرتفع شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای رشت هم با گرامیداشت هفته هلال احمر اظهار کرد: از تلاش های مدیریت این مجموعه تقدیر می‌کنم و ما نیز در شورا به عنوان خدمتگزاران مردم شریف رشت ، آماده همکاری با این مجموعه پر تلاش هستیم.

محسن سماکچی با بیان اینکه داروخانه هلال احمر واقع در چهار راه میکائیل پناهی برای بیماران بود، افزود: در گذشته هر داروی کمیابی در داروخانه هلال احمر پیدا می‌شد اما متاسفانه در حال حاضر این مرجعیت در اختیار هلال احمر نیست .

«علیرضا تاج شهرستانی» رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت نیز با تقدیر از تلاش های اعضای خانواده بزرگ هلال احمر اظهار کرد: معتقدم همه باید عضو هلال احمر باشیم و یقینا در صورت بروز بحران و یا مشکل اگر با کمک های اولیه آشنا باشیم، حضور بسیار موثری می‌توانیم داشته باشیم.

«نادر حسینی» دیگر عضو شورای شهر رشت نیز با تبریک هفته هلال احمر اظهار کرد: جمعیت خوشبختانه با اقدامات اخیر سبد دارویی ما در حال تکمیل است و ان شاالله پس از سالها مجددا خدمات دارویی هلال احمر کاملا تکمیل و برای ارائه به بیماران آماده می‌شود . 

حسینی با اشاره به حضور در جلسه ای با موضوع پدافند غیر عامل افزود: باید همواره پیش بینی‌ها و برنامه ریزی‌های لازم را به منظور مواجهه با خطرات و بحران‌های احتمالی داشته باشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز در این دیدار با قدردانی از نگاه ریاست شورای رشت و دیگر اعضای شورا به این مجموعه اظهار کرد: این دیدار مایه خرسندی مجموعه است و باعث می‌شود تا با انگیزه بیشتری برای خدمت به مردمان شریف رشت و دیگر شهرهای استان تلاش کنیم.

«هادی سلیمی» با بیان اینکه از اعضای شورای رشت تقاضا دارم تا به عضویت داوطلبانه هلال احمر در بیایند، افزود: امیدواریم با حضور در جلسه علنی شورا باب همکاری‌های بیشتر این دو مجموعه رقم بخورد و در حال حاضر یکی از ملزومات استان گیلان و شهر رشت طرح اسکان اضطراری است و برای اجرای موفق این طرح به همکاری و تعامل حوزه مدیریت شهری نیازمند هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بخش هنگفتی از بدهی‌های هلال احمر گیلان پرداخت شده است، بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات اخیر سبد دارویی ما در حال تکمیل است و ان شاالله پس از سالها مجددا خدمات دارویی هلال احمر کاملا تکمیل و برای ارائه به بیماران آماده می‌شود .

 

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به وضعیت زمین متعلق به داروخانه هلال احمر واقع در چهار راه میکائیل نیز گفت: برای اجرای برنامه‌های مربوط به این زمین به همراهی حوزه مدیریت شهری رشت نیازمند هستیم و امیدواریم با تعاملات ایجاد شده بتوانیم بار دیگر شاهد راه اندازی داروخانه هلال احمر و رفع نیازهای دارویی بیماران باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =