سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست مشترک با گروهی از همکاران علوم آزمایشگاهی استان: فعالیت همکاران علوم آزمایشگاهی در راستای افزایش بهره‌وری و کمک به اقتصاد درمان است

0 6

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از تلاش فعالان علوم آزمایشگاهی، گفت: خوشبختانه برخلاف تصورات، اقدامات همکاران علوم آزمایشگاهی در جهت افزایش بهره‌وری و کمک به اقتصاد در حوزه درمان است.

عصر کاسپین/ صبح امروز، نشستی با حضور جمعی از مسئولان، متولیان و کارشناسان علوم آزمایشگاهی استان گیلان، تعدادی از معاونین و همچنین مدیران ستادی دانشگاه با دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.
دکتر محمدتقی آشوبی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از تلاش‌های گروه‌های فعال در علوم آزمایشگاهی، اظهار کرد: همه گروه‌های علوم آزمایشگاهی از پیکره یک خانواده هستند و با تلاش‌هایی که از خود نشان دادند بیش‌ازپیش ، مستحق تقدیر هستند.
وی با اشاره به اهمیت اقتصاد درمان و بهره‌وری در نظام سلامت، افزود: خوشبختانه برخلاف تصورات، مجموعه اقدامات همکاران علوم آزمایشگاهی در جهت افزایش بهره‌وری و کمک به اقتصاد در حوزه درمان است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر عدم افتراق و جدایی در فعالیت گروه‌های علوم آزمایشگاهی در بخش بهداشت و درمان تاکید کرد. وی لزوم اتخاذ تصمیمات واحد و یکسان برای درنظر گرفتن بهره‌وری‌ها و سایر مزایا و همچنین ضرورت برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری مراسم تقدیر و تجلیل از نخبگان، فرهیختگان و تلاشگران عرصه علوم آزمایشگاهی را حایز اهمیت دانست.
گفتنی است در این نشست، جمعی از مسئولان، متولیان و کارشناسان علوم آزمایشگاهی بهداشت و درمان گیلان نیز به ارایه گزارشی ازجمله اقدامات انجام شده به‌ویژه در دوران کرونا و همچنین توانمندی‌ها، دغدغه‌ها، نیازها و مشکلات این حوزه پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − شش =