طراحی و آغاز پروژ بخش آنژیوگرافی و اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت در سال ۱۴۰۲

0 11

دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان به اتفاق مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای با حضور در برنامه تلویزیونی درمسیر توسعه، شبکه باران گفت: فاز اول طراحی و آغاز پروژ بخش آنژیوگرافی و اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت در سال ۱۴۰۲ آغاز می شود.

عصر کاسپین/ مدیردرمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه با ساخت اورژانس جدید در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت تعداد تخت های اورژانس به ۳۰ تخت افزایش خواهد یافت گفت: برای ارتقاء خدمات درمانی برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت مهمی تنظیم شده است که راه اندازی بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود در همین راستا بوده است.

دکتر حسین ابراهیمی مدیردرمان تامین اجتماعی استان اظهار امیدواری نمود که امسال کلنک ساخت درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و اورژانس و آنژیوگرافی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) به زمین زده خواهد شد. وی تاکید نمود با دریافت سند بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) سخت پی گیری ساخت مجتمع رفاهی برای بازنشستگان و مستمری بگیران در محوطه بیمارستان که قبلا  مصوبه آن از سازمان دریافت شده بود خواهد بود.  

مدیردرمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه تلاش های زیادی برای به روز رسانی پرداخت های طرف های قرار داد شده است گفت: معوقات سازمان به طرف های قرار داد نسبت به سال قبل ، سه ماه کاهش یافت است،  انتظار داریم با تلاش هایی که در حال انجام است این مدت به حداقل ممکن برسد.

مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در این گفتگوی تلویزیونی  با قدردانی از کادر درمان تامین اجتماعی اظهار داشت: استان گیلان نیازمند توسعه فضاهای درمانی است به همین منظور باید از وزارتخانه ها و سازمانهای دیگر هم بخواهیم همچون سازمان تامین اجتماعی در ساخت و توسعه فضای درمانی اقدام نماید. وی در ادامه خواهان توسعه بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) از ۲۰۰ تخت به ۵۰۰ شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =