مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان: بازنشستگان گنجینه بزرگی از علم و تجربه می باشند

0 5

اعضای کانون بازنشستگان شرکت برق منطقه ای گیلان با مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در دفتر کار ایشان دیدار کردند.

عصر کاسپین/ بهمن داراب زاده در این دیدار و نشست گفت: بازنشستگان، کارکنان شاغل دیروز می باشند که امروز پس از سال ها تلاش و خدمت در راه توسعه و آبادانی کشور به افتخار بازنشستگی نائل شده اند و گنجینه بزرگی از علم و تجربه می باشند و باید از این پتانسیل بزرگ در راه اعتلای صنعت برق و کشور عزیزمان نهایت بهره را برد.

داراب زاده گفت: شرکت برق منطقه ای گیلان آمادگی کامل دارد تا با افتخار و در چارچوب قانون، امکانات رفاهی و درمانی را در اختیار بازنشستگان عزیز قرار دهد و مسائل و مشکلات این عزیزان را برطرف نماید.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با تلاش ها و پیگیری های همکارانمان، خوشبختانه در جهت رفاه حال بازنشستگان، آسانسور ساختمان کانون بازنشستگان برق منطقه ای گیلان نصب و راه اندازی شد که این اقدام و دیگر اقدامات انجام شده فقط برای جبران گوشه ای از زحمات و خدمات ارزشمند بازنشستگان است که سال ها در صنعت پرافتخار برق کشور به خدمت پرداخته اند.

وی افزود: همکاران بازنشسته افراد شایسته و توانمندی هستند که نتیجه سال ها کار و تلاش ایشان به بار نشسته و باید ضمن حفظ جایگاه و شان بالای آنان، با جان و دل در راه حل مسائل و مشکلاتشان بکوشیم.

گفتنی است که در این دیدار، محمدی مدیر عامل و هر یک از اعضای کانون بازنشستگان برق گیلان، ضمن تشکر و قدردانی از توجه و تلاش ها و عملکرد مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان به ارائه گزارشی از عملکرد کانون پرداخته و همچنین برخی از مسائل بازنشستگان را در بخش های مختلف بیان کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 16 =