آغاز به کار رسمی سامانه مدیریت تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در مجتمع بندری انزلی

0 8

مجتمع بندری انزلی نخستین بندر شمال کشور است که به طور رسمی به سامانه مدیریت تردد حمل و نقل مجهز شد، سامانه ای که با حضور مدیر کل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه‌ها سازمان بنادر و دریانوردی و نیز مدیر کل دفتر فناوری و اطلاعات این سازمان به بهره برداری و شروع به کار کرد.

عصر کاسپین/ حسین یونسی در مراسم آغاز به کار رسمی سامانه مدیریت تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در مجتمع بندری انزلی با اشاره به قدمت دیرینه این بندر اظهار داشت:  انزلی با سبقه ای ۳۰۰ ساله، قدیمی ترین بندر شمال کشور است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه مجتمع بندری انزلی دارای ۱۷ پست اسکله و ظرفیت اسمی ۱۰ میلیون تنی است، خاطرنشان کرد: این بندر، اولین بندر شمال کشور است که توانسته ظرفیت واقعی هفت میلیون تنی را تجربه کند.

وی با بیان اینکه پتانسیل خوبی در بندر انزلی وجود دارد، تصریح کرد: زیرساخت های خوبی در این بندر ایجاد شده است و صاحبان کالا علاقمند به مراودات تجاری از طریق این بندر هستند.

یونسی مجتمع بندری انزلی را متفاوت با بنادری که خارج از محدوده شهری هستند، دانست و گفت: این بندر دارای۱۴۲ هزار اراضی در محدوده شهری بوده و این سامانه کمک شایانی به کاهش حجم ترافیک در سطح شهر می کند و همچنین موجب بهبود ترافیک درون بندر خواهد شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به دیگر مزایای سامانه مدیریت تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، متذکر شد: این سامانه خدمات مختلفی از جمله جلوگیری از قاچاق کالا، انضباط بخشی و افزایش سرعت در کار تخلیه و بارگیری را به همراه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 7 =