استانداردهای مدیریتی شرکت گاز استان گیلان با موفقیت تمدید شد

0 4

مراسم اختتامیه ممیزی مراقبتی استانداردهای مدیریتی استقرار یافته در شرکت گاز استان گیلان برگزار و استانداردهای مذکور برای یک دوره دیگر تمدید شد.

 

عصر کاسپین/ در مراسم اختتامیه ممیزی استانداردهای مدیریتی، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از ممیزان به جهت نگاه حرفه ای به بخش های مختلف شرکت گاز تشکر و قدردانی کرد.

 

وی با اشاره به روند ارتقاء سطح کیفی خدمات در شرکت گاز، اظهار داشت: گاز گیلان در زمینه های کیفی روند رو به رشدی داشته و امیدواریم با تقویت نقاط قابل بهبود، در جهت رسیدن به اهداف کلان شرکت و جلب حداکثری رضایتمندی مشترکین گرامی گام های بلندتری برداریم.

 

در ادامه تیم ممیزی از میزبانی و هماهنگی شرکت گاز و مسئولین سیستم های مدیریتی تشکر کرده و به بیان نقاط قوت و فرصت های بهبود در استانداردهای ۹۰۰۱:۲۰۱۵، ۱۰۰۰۲:۲۰۱۵، ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸، ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵، ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸، ۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ و ۵۰۰۰۱:۲۰۱۸ پرداختند.

 

ممیزان در گزارش نهایی خود، ضمن قدردانی از تفکر سیستمی مدیریت ارشد و پرسنل شرکت گاز، فرهنگ سازمانی و توسعه رویکرد فرایندی در سازمان را از نقاط قوت گاز گیلان عنوان کردند.

 

ایشان اقداماتی همچون توسعه شایستگی ها منطبق بر الزامات استاندارد، بهبود در فرایندهای محیط زیست و برنامه ریزی آموزشی جهت بهره برداری از الزامات قانونی را از جمله فرصت های بهبود شرکت معرفی کردند.

 

در پایان بر اساس جمع بندی صورت گرفته، نگهداشت و اجرای مطلوب استانداردهای جاری شرکت گاز گیلان تایید و ایزو های مذکور برای یک دوره دیگر تمدید شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =