امنیت شغلی، از مهمترین دغدغه‌های کارگران است/ اقتدار در عرصه اقتصادی بدون تلاش کارگران امکان‌پذیر نخواهد بود

0 4

فرماندار رشت با اشاره به این مطلب که ارتقاء ضریب امنیت شغلی مهمترین دغدغه قشر کارگری و از اصلی‌ترین اولویت‌های مسئولین است؛ افزود: بازگرداندن بسیاری از بنگاه‌های تولیدی راکد به چرخه اقتصادی در طی ماه‌های اخیر، نشانگر عزم جدی و برنامه های دولت در رفع این نگرانی است.

عصر کاسپین/ حمیدرضا امام پناهی صبح امروز چهارشنبه و در نشست با اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر شهرستان، ضمن تبریک این مناسبت و یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، اظهار داشت: ایران اسلامی در میدان نبرد اقتصادی و مقابله موثر با تحریم‌های میلی جهان سلطه، به کارگران برای دفاع جانانه از کشور در میدان جنگ اقتصادی، افتخار می کند.

وی افزود: کارگران با سپری شدن بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی بارها ثابت کرده اند با اتکاء به توانمندی‌های داخلی، قادر به ادامه حرکت رو به توسعه کشور هستیم.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به اینکه بازگشت دوباره بسیاری از بنگاه‌های تولیدی راکد به چرخه اقتصاد نشانی از تصمیم و اراده جدی دولت سیزدهم در رفع نگرانی کارگران از امنیت شغلی خود می باشد، گفت: با توجه به گستردگی تاثیرپذیری بازار کار، تولید، اشتغال و سرمایه گذاری از فعالیت قشر کارگری؛ هرگونه برنامه‌ریزی در این زمینه‌ها بدون تلاش برای رفع دغدغه آنان نتیجه بخش نخواهد بود.

امام پناهی با یادآوری این مطلب که امروز ایران اسلامی نه تنها در عرصه دفاع  بازدارنده و امنیت از اقتدار لازم برخوردار است بلکه در دیگر عرصه‌ها مانند دستیابی به خودکفایی در تولید بسیاری از محصولات، کاهش وابستگی اقتصادی و گسترش محسوس مبادلات تجاری و اقتصادی نیز توان خوبی را دارا می باشد، اظهارداشت: اقتدار در عرصه اقتصادی را مدیون جامعه کارگری هستیم.

وی افزود: بخش عمده‌ای از مسئولیت تحقق شعار سال رهبری که ناظر بر کاهش تورم و رشد تولید می باشد؛ بر دوش کارگران سختکوش کشورمان قرار دارد.

فرماندار رشت تقویت بخش تولید با هدایت نقدینگی ها به آن سمت را از راه کارهای موثر در شکوفایی اقتصاد برشمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − یازده =