حضور ۳۷ شرکت صنعتی گیلان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور

0 15

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان از مشارکت واحدهای صنعتی صاحب‌نام گیلانی در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور خبر داد.

عصر کاسپین/ سید محمد اسحاقی، معاون استاندار با بیان اینکه استانداری گیلان با برپایی غرفه ای مزین به محصولات و دستاوردهای استان در محل نمایشگاه های بین المللی تهران ظرفیت های تولیدی و صنعتی شاخص استان را به معرض نمایش گذاشته است، اظهار داشت: فرصت خوبی برای عرض اندام دستاوردهای صنعتی، کشاورزی و گردشگری در این نمایشگاه فراهم شده است که در روز اول با استقبال مناسبی از سوی سرمایه‌گذاران به ویژه خارجی روبرو شدیم.

وی به تقویت زنجیره ارزش محصولات تولیدی گیلان تاکید کرد و گفت: تقویت زنجیره های تولیدی با ایجاد ارزش افزوده مضاعف می‌تواند اقتصاد و اشتغال پایداری را در سرزمین گیلان رقم بزند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان همچنین از تلاش برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی گیلان در پاویون استانداری سخن گفت و افزود: ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری و کشاورزی گیلان به سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به فعالیت‌های این عرصه با ارائه انواع بروشور، کاتالوگ و تیزر توسط متخصصین این حوزه در چهار روز نمایشگاه به سرمایه‌گذاران در حال ارائه می باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ شرکت توانمند تولید ی صادراتی در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی حضور یافته‌اند و ۱۶۰ کشور خارجی نیز جهت توسعه مبادلات تجاری در نمایشگاه حضور دارند گفت: ظرفیت ایجاد شده در قالب نمایشگاه برای توسعه مراودات تجاری با صادرات محصولات با کیفیت داخلی یک فرصت طلایی محسوب می‌شود که تولیدکنندگان و تجار ایرانی می توانند به نحو مطلوب از آن بهره مند شوند.

گفتنی است این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت در محل دایمی نمایشگاه های بین
المللی تهران به مدت چهار روز دایر می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + یازده =