دکتر ابراهیمی در اولین جلسه شورای اداری مدیریت درمان استان: خدمات درمانی باید بیشتر، بهتر، راحت تر و سریع تر به مردم ارائه گردد.

0 8

در اولین جلسه شورای اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در سالجاری دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان خطاب به روسای مراکز درمانی گفت: خدمات درمانی باید بیشتر، بهتر، راحت تر و سریع تر به مردم و بیمه شدگان ارائه گردد.

عصر کاسپین/ دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه باید همواره با تمرکز، هم اندیشی و اتخاذ سیاستهای درست بهترین خدمات را به بیمه شدگان و مردم ارائه دهیم گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم برکشور و همچنین سازمان، باید دقت بیشتری نسبت به گذشته درتعادل مصارف و درآمد ها داشته باشیم.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان با تاکید به برنامه های پایش و نظارت در عملکرد واحد های تابعه اظهار داشت: در سالجاری پایش و نظارت مراکز درمانی طی برنامه ای مدون که به مراکزدرمانی اعلام می گردد بسیار دقیق تر و سختگیرانه تر به منظور رسیدن به اهداف عالیه سازمانی و کسب رضایتمندی بیشتر بیمه شدگان و مردم انجام خواهد شد.

دکتر حسین ابراهیمی از روسای مراکز درمانی خواست تا با تشکیل اتاق فکر و با ارائه راهکارهای خلاقانه تلاش نمایند تا شرایط و فضای فیزیکی مراکز درمانی و شیوه های ارائه خدمات به بیمه شدگان و مردم به گونه ای تسهیل شود که منجر به افزایش رضایتمندی گردد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در ادامه خاطر نشان شد که؛ امسال با آغاز به کار ساخت اورژانس و آنژیوگرافی بیماستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت مقدمات فوق تخصصی شدن این بیمارستان فراهم خواهد گردید. همچنین تلاش خواهد شد امسال عملیات اجرایی ساخت درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و مجتمع رفاهی در محوطه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت شروع بکار نماید.

وی با بیان اینکه شهر رشت نیازمند ساخت و راه اندازی درمانگاه سوم در این شهراست افزود برای اینکه نیاز بیمه شدگان به خدمات درمانی سرپایی رفع گردد مدیریت درمان سخت پی گیر دریافت مجوز ساخت سومین درمانگاه در شهر رشت است.

ایشان با اشاره به امر مهم حجاب و عفاف ، خطاب به روسای مراکز درمانی گفت: همه ما نسبت به این موضوع مهم مسئول هستیم و باید تلاش کنیم تا در اجرای این فریضه دینی و الهی کوتاهی بعمل نیاید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =