رئیس بسیج رسانه استان گیلان: پیوند رسانه و روابط عمومی می‌تواند عملکرد دستگاه‌ها را برجسته سازد

0 10

رئیس سازمان بسیج‌ رسانه استان گیلان با تاکید بر ارتباط سازنده روابط عمومی‌ها با خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان کرد: پیوند دو بازوی توانمند رسانه و روابط عمومی می‌تواند عملکرد دستگاه‌ها را برجسته سازی کند.

 

عصر کاسپین/ سرهنگ مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج‌ رسانه استان گیلان در جلسه هم‌اندیشی رسانه و روسای روابط عمومی ادارات کل گیلان که برای نخستین بار به ابتکار سازمان بسیج رسانه استان گیلان برگزار شد با اشاره به اهمیت تعامل رسانه و روابط عمومی‌ها گفت: روابط‌عمومی نه‌تنها یک نقش در سازمان بلکه مهم‌ترین و اصلی‌ترین نقش کلیدی است که به عنوان پیشانی عملکرد دستگاه‌ها با بیان دستاوردهای نظام به تقابل با جریان تحریف دشمن می‌پردازد.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین محور حرکت اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها قرار گیرد، گفت: دستگاه‌ها در راستای امید آفرینی تعاملات خود با رسانه ها را تقویت کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به نقش فزاینده روابط عمومی‌ها در انعکاس عملکرد دستگاه‌ها افزود: روابط عمومی‌ها تریبون و بلندگوی خدمات نظام در دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی با تاکید بر اینکه خوراک دهی رسانه‌ای به خبرنگاران در اولویت روابط عمومی‌ها قرار گیرد، گفت: عملکرد نظام و دولت در دستگاه‌های خدمات رسانه باید به صورت شفاف، صریح و سریع به مردم انتقال داده شود.

پارسا با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف اضافه کرد: واکاوی و پردازش عملکرد دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر ارتباط سازنده روابط عمومی‌ها با خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان کرد: پیوند دو بازوی توانمند رسانه و روابط عمومی می‌تواند عملکرد دستگاه‌ها را برجسته سازی کند.

پارسا با اشاره به بُعد مسئولیتی خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه خبر و انعکاس مطالب اضافه کرد: خبرنگاران در قبال تک تک مطالب و جملاتی که می نگارند، خود را در پیشگاه الهی و مردم مسئول میدانند و این مهم نشان دهنده اهمیت و جایگاه رسانه است.

وی با تاکید بر اهمیت دقت و تأمل در انعکاس اخبار و مطالب از سوی رسانه‌ها و خبرنگاران افزود: در جنگ شناختی عدم دقت در انعکاس اخبار صحیح آب در آسیاب دشمن ریختن است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان، آموزش محوری را یکی از برنامه‌های اولویت دار این سازمان برشمرد و بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای کیفی سازی مطالب و تولید محتوا در دستور کار بسیج رسانه گیلان قرار دارد.

پارسا با تاکید بر ارتقای آموزشی و سواد رسانه از سوی روابط عمومی‌ها اضافه کرد: ارتقای آموزشی و تقویت سواد رسانه، کار روابط عمومی‌ها را اثرگذارترین و ماندگار تر می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × دو =