سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان : شهرصنعتی رشت یکی از قطب های اصلی اقتصادی استان است

0 17

سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی گیلان در ادامه برنامه میز خدمت برگزار شده در شهرصنعتی رشت ، از شعبه این مجموعه در منطقه بازدید و نقش این واحدتابعه استان را به دلیل وجود کارگاههای بزرگ تولیدی صنعتی و جمعیت بالای بیمه شدگان حائز اهمیت شمرد .
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی سرپرست جدید این مجموعه در ادامه برنامه میز خدمت جهادی که به مناسبت هفته کارگر و به همت بسیج کارگری استان برگزار شده بود ، از شعبه تامین اجتماعی شهرصنعتی بازدید و با همکاران دیدار نمود .

عصرکاسپین/ وی در این بازدید با اشاره به وجود بیش از ۲۰۰ واحدتولیدی صنعتی شناخته شده و بزرگ در این منطقه ، شهرصنعتی رشت را یکی از قطب های اقتصادی در استان قلمداد نموده و وجود بیش از ۲۰ هزار بیمه شده اصلی و کارگاههای برند و مطرح در عرصه ملی را از نکات حائز اهمیت و تبدیل شدن این شعبه به یکی از واحدهای تابعه ویژه در استان برشمرد .

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان با بیان نقش کارفرمایان در سرمایه گذاری و تامین منابع جهت گردش چرخهای اقتصادی و تاثیرپذیری سازمان از این عرصه ، بر تداوم رویکردهای تعاملاتی و پاسخگوئی برای حمایت بیش از پیش همسو با شعار سال تاکید نمود .

مشکلات ناشی از آمار بالای حوادث ناشی از کار و موضوع اصلاح عناوین شغلی در برخی کارگاهها از مهمترین مباحث مطروحه در دیدار سرپرست اداره کل تامین اجتماعی با کارشناسان تخصصی بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − یازده =