محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم معارفه شهردار جدید : شهرداری رشت نیاز به مدیران کارآمد ، انقلابی ، عدالت طلب ، پاکدست و فساد ستیز دارد

0 1

محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم معارفه شهردار جدید گفت: شهرداری رشت نیاز به مدیران کارآمد ، انقلابی ، عدالت طلب ، پاکدست و فساد ستیز دارد.

عصر کاسپین/ محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم معارفه شهردار جدید رشت که با حضور استاندار گیلان، مسئولان استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه در تالار مرکزی برگزار شد اظهار داشت: متاسفانه در شهر رشت به لحاظ کالبدی از جمله توسعه شهری ، مباحث ترافیکی ، مبلمان شهری ، زیست محیطی و گردشگری کار عمده ای صورت نگرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در حوزه خدمات شهری، فرهنگی و نرم افزاری، خدمات اداره شهر متناسب با آرمان های انقلاب توسعه پیدا نکرده است افزود: در دوره ششم شورای اسلامی شهر رشت تا کنون توفیقات خوبی نداشتیم و در دوره جدید مدیریت، شهردار جدید باید این ضعف عملکردی را جبران کند.

کارگرنیا با تاکید بر اینکه در شهرداری رشت نیروهای کارآمد و متعهد فراوانی حضور دارند که فرصت خدمتگزاری و ارائه خدمات به آن ها داده نشده است افزود: بعضا مدیران نه بر اساس شایسته سالاری بلکه جناح بازی و سفارش سالاری به کارگیری می شوند که نتیجه آن مشکلات فعلی جامعه است.

وی اضافه کرد: شهردار جدید رشت روحیه انقلابی و جهادی دارد و همین ویژگی ها موجب انتخاب وی از سوی اعضای انقلابی شورای ششم شد بنابراین انتظار داریم به دور از سیاسی کاری های رایج و جناح بازی‌ها از همه افراد توانمند در مدیریت های زیر مجموعه استفاده کند.

کارگرنیا با اشاره به اینکه شهرداری رشت در حال حاضر نیاز به مدیران کارآمد ، انقلابی ، عدالت طلب ، پاکدست و فساد ستیز دارد افزود: در شهرداری زمینه برای ایجاد فساد اداری و مالی وجود دارد و مدیران فاقد رویه فساد ستیزی و کارآیی لازم قادر به تحقق اهداف و برنامه های تدوین شده نخواهند بود و نیاز به مدیران جهادی و تحولگرا و میدانی داریم .

کارگرنیا به سخنی از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند:در مراجعات مردمی باید تسهیل و تسریع کار مردم و تکریم آنان و اعتماد سازی به عنوان چهار شاخص مهم مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه سخت گیری های بی جا و معطل کردن مردم و استفاده از برخی روش های غیر اخلاقی باید به موازات مبارزه قاطع با فساد حل شود تصریح کرد: شهرداری‌ها همواره در معرض افراد فرصت طلب و سودجو قرار دارند اما ارتباط با مردم و دسترسی آسان آنان به مدیران شهرداری‌ها موجب می شود که زمینه بسیاری از فرصت طلبی‌ها از بین برود .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت ضمن قدردانی از عملکرد یوسف یزدانی سرپرست شهرداری در طول پنج ماه سرپرستی و آرزوی موفقیت برای رحیم شوقی در مسیر خدمتگزاری در جایگاه شهردار رشت خاطرنشان کرد: در دوران سرپرستی اقدامات خوبی در بخش های مختلف ماموریتی شهرداری بالاخص پسماند ( افزایش ظرفیت کودالی و بهسازی سراوان) با حمایت‌های استاندار گیلان انجام شد و سرپرست شهرداری با اقتدار خلا عدم حضور شهردار را پوشش دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + 4 =