مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در جلسه کارگروه مولدسازی و فروش اموال مازاد عنوان نمود: مولدسازی تکلیفی قانونی است که به رشد اقتصادی کشور کمک خواهد کرد.

0 12

جلسه کارگروه مولدسازی و فروش اموال مازاد اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با حضور مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، یعقوبی مدیرعامل مجمع خیرین، حسین زره کارگر معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، مهندس سید احمد قدسی خورسند معاون مشارکتهای مردمی و سایر اعضا در دفتر مدیرکل نوسازی مدارس برگزار و در خصوص نحوه و چگونگی مولدسازی و فروش اموال مازاد بحث و تبادل نظر نمودند.

عصر کاسپین/ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با اشاره به ضرورت مولدسازی و فروش اموال مازاد، تصریح نمود: مولدسازی تکلیفی قانونی است و اجرای درست این طرح می تواند بهره وری و کارایی بیشتر از دارایی های ثابت دولت و کمک به رشد اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه کاهش دارایی منجمد دولت قطعاً به نفع پویایی اقتصاد کشور خواهد بود، بیان داشت: مولدسازی املاک مازاد دولتی با حمایت دولت سیزدهم شتاب بیشتری گرفته و همه باید کمک کنیم این روند به درستی اجرا شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در بخش دیگری از سخنانش مولدسازی را فرصتی مغتنم برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با اولویت پروژه‌های خیرساز معرفی و تاکید نمود: باید تمهیدات و تدابیر لازم در دستور کار قرار گرفته و شرایط لازم برای واگذاری و بهره وری مناسب را فراهم کنیم.

وی با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش استان گیلان استان گیلان در اجرای طرح مولد سازی در کشور، خواستار اهتمام لازم ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان گیلان در خصوص اجرای دقیق و درست این طرح شد.

شایان ذکر است در ادامه هریک از اعضای کارگروه با بررسی محورهای مختلف طرح و شیوه نامه اجرایی آن و ضمن تاکید بر لزوم پیشبرد فعالانه طرح، نظرات و پیشنهادهای خود را برای اجرای هرچه موثرتر و مفیدتر قانون مولدسازی و فروش اموال مازاد آموزش و پرورش بیان نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =