نماینده مجری طرح سد لاستیکی ماسال در واکنش به برخی خبرسازی ها؛ بهره برداری از سد های لاستیکی پس از تأیید تمامی تست ها انجام می شود

0 6

نماینده مجری طرح سد لاستیکی ماسال پس از نقص فنی پیش آمده در هنگام تست تر ( آبگیری مخزن ) این سد در روز گذشته گفت: بهر برداری از سدهای لاستیکی پس از تایید عملکرد اجزای اصلی طرح و همچنین بررسی درستی کارکرد لاستیک و متعلقات آن انجام می گردد.

عصر کاسپین/ وحید صابر گفت: برای اطمینان از عملکرد لاستیک و متعلقات سد های لاستیکی، در مرحله اول تست خشک ( بدون آبگیری) و سپس مرحله تست تر ( آبگیری مخزن ) پیش بینی گردیده است.

وی اظهار داشت: با توجه به تایید تمامی اجزای اصلی طرح سد لاستیکی ماسال شامل ساختگاه سد، پرده آببند، دیواره ها و … توسط دستگاه نظارت، جهت بهره برداری از این سد، مرحله کنترل عملکرد لاستیک جهت شناسایی نقص های احتمالی و رفع آن از بهمن ماه سال ۱۴۰۱ آغاز گردیده و در چندین مرحله این تست با فشارهای متفاوت افزایشی انجام گردیده که در مورد اخیر لاستیک از محل اتصال انجام شده توسط سازنده، دچار نقص شد.

صابر تصریح کرد: ساخت لاستیک توسط کارخانه سازنده معمولا” به روش ایجاد قطعات یک متری و اتصال قطعات به هم انجام می گیرد لذا نقص پیش آمده متداول بوده و پیش بینی گارانتی ۱۰ ساله برای برای اطمینان از کیفیت لاستیک، دریافت خدمات مناسب و کافی از عملکرد لاستیک به همین منظور انجام گردیده است.

نماینده مجری طرح سد لاستیکی ماسال در پایان بیان داشت: خوشبختانه با ایجاد سدهای مشابه در سطح استان گیلان، دانش رفع نقص های لاستیک در سطح استان بومی سازی شده است و اکنون پیگیری جهت رفع نقص ایجاد شده در دست اقدام بوده و ان شاء الله به زودی سد لاستیکی ماسال وارد مدار بهره برداری خواهد گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − شش =