بیانیه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پی تحریم رذیلانه بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا

0 7

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی ضمن محکومیت تحریم رذیلانه بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا، بیان کرد: تحریم نهاد بالنده بسیج دانشجویی توسط اتحادیه‌ای که نشانه‌های زوال و اضمحلال آن روزبه‌روز عیان‌تر می‌شود را باید به خیل جوانان بسیجی و دانشجویان تبریک گفت.

عصر کاسپین/ دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بیانیه‌ای، تحریم بسیج دانشجویی را توسط اتحادیه اروپا محکوم کرد.

در متن بیانیه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛

اتحادیه اروپا بار دیگر و در ادامه دشمنی‌های خصمانه علیه ملت بزرگ و مقتدر ایران اسلامی در اقدامی رذیلانه، شجره طیبه بسیج دانشجویی را در فهرست تحریم‌های ظالمانه و مستکبرانه خود قرارداد تا مجدداً خوی کینه‌توزانه، ضد بشری و استکباری خود را در تقابل با انقلاب اسلامی و پرورش‌یافتگان آن به نمایش بگذارد.

بسیج دانشجویی، این میراث جاویدان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی که هویت و شالوده‌اش با استقلال‌خواهی، عدالت‌طلبی، ولایتمداری، استکبارستیزی و به‌راستی خدمتگزاری به مردم عجین شده است، مورد خشم و نفرت و غضب اتحادیه زور، زر و تزویر اروپا قرار گرفت.

برخلاف تصورات واهی و ضد بشری اتحادیه اروپا، بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که دانشجویان فعال و تربیت‌شدگان در آن مکتب، سرنوشت سازان و افتخارآفرینان انقلاب اسلامی هستند و تحریم این نهاد بالنده توسط اتحادیه‌ای که نشانه‌های زوال و اضمحلال آن روزبه‌روز عیان‌تر می‌شود را باید به خیل جوانان بسیجی و دانشجویان تبریک گفت.

به گواه آزاد اندیشان جهان و عدالت جویان زمانه بسیج دانشجویی بیش از سه دهه است که در انجام وظایف ذاتی خود در میادین جهاد علمی، سازندگی، خدمت به محرومان و حفاظت از استقلال فرهنگی و ارزش‌های تمدنی ایران عزیزمان لباس مجاهدت و گمنامی بر تن و استراحت و آسودگی را از تن به درکرده‌اند.

بار دیگر تأکید می‌کنم تحریم رذیلانه اتحادیه اروپا علیه تشکل جهادی بسیج دانشجویی سند افتخار جدید و انگیزه مضاعف برای فرزندان بیداردل بنیان‌گذار انقلاب و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است تا در میدان مجاهدت و دفاع از نظام اسلامی شب و روز نشناخته و در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی و ایران عزیز کمر همت را محکم‌تر از همیشه بسته و افق‌های روشن را به ملت بزرگ ایران بشارت می‌دهد.

دکتر محمدتقی آشوبی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + شش =