بیست و یکمین دوره انتخاب مستمری بگیران نمونه استان گیلان برگزار می گردد

0 7

با ابلاغ شاخص های تعیین بازنشسته نمونه ، ازکارافتاده کلی نمونه و همسر بازمانده نمونه از سوی سازمان تامین اجتماعی ، فراخوان بیست و یکمین دوره انتخاب مستمری بگیران نمونه در استان گیلان از اول خردادماه آغاز گردید .

عصر کاسپین/ کیوان مرتضوی سرپرست این مجموعه با اعلام این خبر ، افزود : میزان سابقه پرداخت حق بیمه ، کارآفرینی و ایجاد اشتغال یا ادامه تحصیلات پس از بازنشستگی ، کسب موفقیتهای مختلف علمی ، هنری و ورزشی پس از قرارگرفتن در زمره مستمری بگیران ، تدریس دانشگاهی ، تربیت فرزندان شایسته و موفقیت های اخذ شده آنها در عرصه های مختلف ، ایثارگری ، تعداد فرزندان تحت تکفل و فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه برخی از مهمترین شاخص های تعیین شده برای انتخاب مستمری بگیران نمونه میباشد . 

وی همچنین اذعان داشت این انتخاب در سه گروه بازنشستگان نمونه ، ازکارافتاده کلی نمونه و همسر بازمانده نمونه انجام خواهد شد . 

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان خاطر نشان ساخت علاقمندان جهت مشارکت در این فراخوان میتوانند فرم های مربوطه را از شعب تامین اجتماعی و کانون های بازنشستگی شهرستانی دریافت و پس از تکمیل ، به همراه مستندات حداکثر تا تاریخ ۲۰ خردادماه به شعب و کانون ها تحویل نمایند . 

کیوان مرتضوی با اشاره به اینکه در بیست و یکمین دوره این انتخاب تعداد  ۲۰۰ مستمری بگیر در سطح کشور مورد تجلیل قرار خواهند گرفت که سهم استان گیلان به نسبت جمعیت مستمری بگیران ۶ نفر خواهد بود . 

وی خاطر نشان ساخت پس از اخذ مدارک و بررسی اولیه در بخش فنی ، امتیازات و وضعیت حائزین شرایط در کمیته استانی رصد و کنترل و چهره های منتخب معرفی و در مراسمی که همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان اجرا میگردد از آنها تجلیل خواهد شد . 

شایان ذکر است در سالهای اخیر استان گیلان با معرفی چهره های نمونه و شاخص از میان مستمری بگیران ، همواره دارای منتخبین ملی در سطح کشور نیز بوده است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + پنج =